Ніби вщухли пристрасті довкола гей-параду у Києві, підготовка до проведення якого нагадувала зведення з фронту. Скільки піни довкола цього дійства збурилося, скільки суперечок! Тисячі поліцейських, ціла розроблена спецоперація, щоб захистити розцяцькованих ряжених, які вийшли захищати свої права бути «не такими»від гніву «нормальних» українців. Українська столиця і вся Україна з нетерпінням чекала розв’язки: поб’ють не поб’ють, втечуть не втечуть? І все це було б справді трохи смішно, якби не було сумно…
Політики і священики, депутати і представник ЛГБТ-спільноти з екранів ТБ напередодні проведення так званого Маршу рівності демонстрували толерантність українців до людей нетрадиційної орієнтації. Мовляв, ніхто ж не проти, якщо чоловікові подобається чоловік або жінці жінка. Любіться хто з ким хоче. Але для чого про свої уподобання кричати на весь світ? Тим паче афішувати свої сексуальні смаки публічно? А саме для того і проводяться гей-паради під обгорткою Маршу рівності. Один з представників ЛГБТ-спільноти під час дискусії мимоволі проговорився, що тепер він працює на фірмі, де може спокійно поставити на своєму робочому столі прапорець із зображенням веселки і не боятися. І це результат його боротьби за свої права. Ну хоч убийте мене, але не розумію, для чого цей прапорець треба ставити на столі? Може давайте всі будемо в якийсь спосіб афішувати на роботі свої сексуальні вподобання? Я «натурал» — і ставимо прапорець із зображенням якоїсь жіночої принади. Або я прихильник, даруйте, орального сексу — і ставимо прапорець із …не знаю чим. Сексуальне життя — це те, що не потребує публічності. А якщо без цього ніяк , то це вже, вибачте, до лікаря.
Серед лозунгів, з якими йшли на гей-параді українські прихильники нетрадиційного сексу, мене вразив лише один «Будь що Будь де Будь коли (За згодою всіх сторін). Як вам формула? З приводу будь що можна зрозуміти. А будь де — це вже зачіпає інтереси всіх громадян, даруйте. Не знаю, як хто, а мені, бабусі трьох онуків,не хотілося б, аби вони на вулицях свого міста бачили, як цілують геї. Бо для дитячої психіки це випробування. Бо це нав’язування меншістю своїх стереотипів сексуальної культури ( а може безкультур’я?) більшості. І це в країні, де переважна більшість громадян сповідує християнство та традиційні сімейні цінності. Звичайно, від побаченого на вулиці наші хлопчики не всі і не обов’язково стануть геями. Бо, як казав дядечко Фрейд, для цього є багато причин. Але сексуальна орієнтація людини закладається у дитинстві і це вже наукою доведено.
Сумно, але українцям у не зовсім толерантний спосіб нав’язують нібито цінності справжньої демократії,невід’ємним атрибутом якої є зокрема і гей-паради, проведення яких сьогодні в Україні проплачуються закордонними організаціями. Поки що ці театралізовані дійства подають в обгортці «боротьби» за рівні права. Так нас готують до головного — узаконення одностатевих шлюбів та усиновлення гомосексуальними парами дітей, а ще — узаконення відповідальності за прояв гомофобії як однієї з форм ксенофобії. Тобто 99 відсотків українців традиційної орієнтації можуть переслідуватися державою за якесь криве слово на адресу гомосексуалістів, бо в цьому слові бачитиме прояв гомофобії. Чи готове до цього українське суспільство? Не думаю. Але хто нас питатиме? Європейські куратори вже заявили, що в український парламент найближчим часом буде поданий законопроект, який захищатиме права сексуальних меншинств. У цьому їх запевнив український Президент. Що у ньому напишуть наші депутати — невідомо. Та щоб отримати черговий транш від МВФ перед виборами, вони готові на що завгодно.
— Якщо Порошенко піде на гей-парад, то він помре для мене і як Президент, і як мужчина, — спокійно зронила цю фразу в розмові зі мною старша жіночка у луцькому тролейбусі, яка так перейнялася гей-парадом у Києві, що не змогла мовчати. — ЄС вимагає, щоб він сам вийшов на парад, і щоб депутати наші вийшли. Ви уявляєте, що вони з нами роблять?
Порошенко на гей-парад не вийшов. Але прорапортував про його успішне завершення. А нас навіть церковники закликають любити свого ближнього. Любити, навіть якщо він не «такий». Навіть цитують святого апостола Павла, який у своєму посланні до римлян писав: «Любов не чинить зла ближньому, того любов — виконання Закону». А як бути із словами апостола з цього ж Послання, де чорним по білому сказано: «Через це Бог їх видав на пожадливість ганебну, бо їхні вчинки замінили природне єднання на протиприродне. Так само й чоловіки, позоставивши природне єднання з жіночою статтю, розпалилися своєю пожадливістю один до одного, і чоловіки з чоловіками сором чинили. І вони прийняли в собі відплату, відповідну їхньому блудові». Отож протиприродне єднання більше не блуд і не гріх?
Ніна РОМАНЮК
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook