Українці масово скаржаться на банкомати Привату: гроші зникають з рахунків - Волинь.Правда

Українці масово скаржаться на банкомати Привату: гроші зникають з рахунків

Показати всі

Українці масово скаржаться на банкомати Привату: гроші зникають з рахунків

ПриватБанк, який хочуть пустити з молотка, потрапив в черговий скандал: найбільший державний банк звинуватили в крадіжці грошей клієнтів. Про це повідомляє портал “Мінфін”.

Клієнти Привату дедалі частіше скаржаться на неможливість отримати готівку в банкоматах фінансової установи, при цьому гроші списуються з рахунку.

За словами MALDIVI312, він не дорахувався значною суми.

“Мене банкомат Привату сьогодні обікрав на 2000 гривень. Не раджу користуватися ПриватБанком і їх послугами нікому. Переходьте на більш надійні банки”, – пише користувач соцмереж і радить обов’язково перераховувати видані гроші.

У відповідь банк пообіцяв розібратися в ситуації, що склалася.

Мешканка Чугуєва Харківської області Kathrynka опинилася в схожій ситуації, коли спробувала зняти гроші із зарплатної картки іншого банку.

“Перші 2000 банкомат видав, а на другі написав “Технічна помилка”, але при цьому обидві операції були успішними і гроші списали з рахунку. Тобто, згідно з балансом, формально я зняла 4000, за фактом на руках у мене виявилося тільки 2000″, – розповідає жінка.

У відділенні ПриватБанку, де стався інцидент, порадили звертатися на “гарячу” лінію, на “гарячій” лінії її відфутболили у свій банк, а там сказали чекати наступного дня і писати заяву.

“Я працювала, і тепер мені нема за що жити, тому що банкомат з’їв мої гроші”, – нарікає жінка.

У не менш скрутній ситуації опинилася і TakoYana, яка намагалася зняти гроші банкоматі Привата на операцію та лікування батька.

“Банкомат видав помилку – грошей не дав, але з карти списав 14 000 грн. Служба підтримки заявила, що чекати добу треба. Так як терміново потрібні гроші, довелося брати з кредитної картки”, – розповідає жінка.

За її словами, на всі запитання оператор, як заведена відповідає “Вибачте, гарного дня”.

У банку традиційно принесли свої вибачення і пояснили, що помилка в роботі є збігом обставин, а не показником роботи сервісу банку в цілому.

“У деяких випадках, щоб обробити заявку, треба зробити інкасацію, що дасть нам можливість переконатися в тому, що кошти справді не були видані і визначити їх суму”, – заявили в банку, але не уточнили, коли це станеться.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *