Якщо луцькі перевізники не забезпечать 95% виконання рейсів,то із ними розриватимуть договори - Волинь.Правда

Якщо луцькі перевізники не забезпечать 95% виконання рейсів,то із ними розриватимуть договори

Показати всі

Якщо луцькі перевізники не забезпечать 95% виконання рейсів,то із ними розриватимуть договори

Так,у місті Луцьку перевезення пасажирів здійснюється автомобільним та електричним транспортом. Більша частка перевезень припадає на перевезення автобусами. Для цього у місті відкрито 32 автобусні маршрути,на яких,у «час пік»,працює близько 240 автобусів.

Для забезпечення безперебійної роботи рухомого складу в резервному парку знаходиться понад 20 автобусів. Міські перевезення характерні невеликою протяжністю маршрутів,частими зупинками та частою зміною пасажирів. Тому транспортна мережа автобусів сформована з оптимальним використання транспортних засобів в розмірі 240 автобусів у «час пік» та близько 190 автобусів у міжпіковий період.

Головною проблемою громадського транспорту було недотримання графіків руху,невиконання перших та останніх рейсів,а також недоїзди до окремих кінцевих зупинок.

Саме тому Луцькою міською радою було зініційовано питання про введення GPS-моніторингу за роботою транспортних засобів.

Система мультимедійного автоматизованого комплексу,яку запровадила міська рада покликана забезпечити заданий інтервал руху автобусів та максимальний рівень безпеки пасажирів.

Станом на 19 березня завершено обладнання автобусів приладами навігаційної системи GPS.

Дія системи розповсюджується на всі автобуси,що рухаються на 32-х маршрутах міста Луцька. Спеціальне програмне забезпечення відслідковує рух автобуса та його номер. На екран комп?ютера виводиться інформація про його місцезнаходження,швидкість руху,маршрут,запізнення чи випередження та кількість пройдених контрольних точок.

Усе це прив?язано до мапи міста Луцька,де показані вулиці та зупинки.

Будь-який користувач Інтернет-ресурсу зможе побачити рух автобуса по маршруту. На офіційному сайті Луцької міської ради встановлено банер з назвою «моніторинг громадського автотранспорту»,через який можна отримати вільний доступ до системи. Вся система побудована за принципом,коли в задану точку відмітки графіка приходить автобус. Ця подія передається на сервер,обробляється та візуалізується на екрані диспетчера. Всі дані,що надходять до центру обробки інформації,систематизуються у вигляді щоденних електронних звітів,графіків чи гістограм та таблиць. Всі матеріали будуть передаватись до управління транспорту та зв’язку для визначення відповідності перевізника умовам договору. Додамо,що вся інформація архівується і можливо,приміром,подивитися як перевізник їздив місяць тому.

На даному етапі експлуатації система проходить період налагодження. Всі пропозиції та зауваження надаються розробникові.

Наступною функцією автоматизованої системи управління громадським транспортом буде оголошення зупинок.

Луцький міський голова Микола Романюк зауважив,що такі нововведення є контролем із боку усієї територіальної громади. Він зауважив,що у квітні перевізники мають забезпечити 90% виконання рейсів,а у травні – 95%. У червні із тими,хто не виконує рейси як потрібно,будуть розірвані договори на перевезення пасажирів. Луцький мер зауважив,що є чимало підприємств,які хочуть зайти на луцьких ринок перевезень. «Ніхто не збирається відступати»,– сказав луцький градоначальник.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook