Які ініціативи лучан приваблять в місто більше туристів? - Волинь.Правда

Які ініціативи лучан приваблять в місто більше туристів?

Показати всі

Які ініціативи лучан приваблять в місто більше туристів?

Проведення фестивалів у Замку Любарта; встановлення велозон, створення відпочинкової зони на березі річки Стир, проведення нічної театральної екскурсії містом, виготовлення відео промороликів, тощо. Ці та інші ідеї стали переможцями Конкурсу соціальних проектів (пітчинг) туристичного спрямування, який оголосила Луцька міська рада у партнерстві з програмою «Активні громадяни» від Британської ради в Україні та ГО «Молодіжна платформа».

Про це повідомили у п’ятницю, 21 квітня.

«Сьогодні, більше тридцяти активних лучан презентували свої ідеї, спрямовані на підвищення туристичної привабливості нашого міста, перед членами конкурсної комісії. У результаті, було відібрано дев’ять найкращих проектів. Водночас, зауважу, що усі представлені ініціативи цікаві та креативні, але бюджет Конкурсу є обмежений і ми, на жаль, не можемо підтримати всі проектні заявки», – зазначив один з організаторів Конкурсу, голова ГО «Молодіжна платформа» Захар Ткачук.

Так, переможцями конкурсу стали такі ідеї: проведення вечірніх театралізованих екскурсій (Богдан Климчук); виготовлення та поширення 7 відеороликів про цікаву історію Луцька (Руслана Порицька); розробка унікального шрифту міста (Кирило Ткачов), створення та встановлення «Світло-тіньова мапа Луцька» (Марією Назарчук); проведення фестивалю документальних фільмів у Замку Любарта «Lampa doc» (Дмитро Безвербний); створення рекреаційної зони на березі річки Стир (Олександра Гусар); проведення фестивалю «Середньовічний Лучеськ» (Микола Ващук); створення антивандальної дошки (Тарас Пахолюк); встановлення велопарковок у Старому місті (Олександр Струк).

«Дякую усім учасникам конкурсу за креативність та готовність змінювати наше місто на краще. Ви великі молодці! Хай автори тих проектів, які не перемогли, не засмучуються. Нині триває оголошення на Конкурс місцевих громадських ініціатив. Раджу вам подати свої ідеї ще й туди», – зазначила начальник Управління туризму та промоції Луцької міської ради Катерина Теліпська.
Нагадаємо, що Конкурс соціальних проектів (пітчинг) – це ініціатива, яка має на меті підвищити туристичну привабливість Луцька, завдяки ініціативам, які будуть реалізовані активними лучанами. Наразі, загальний бюджет Конкурсу складає 200 тис. грн:100 000 грн надає Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради , а ще 100 000 грн – Британська Рада в Україні.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook