Скарга: в луцькій «Укрпошті» дурять клієнтів - Волинь.Правда

Скарга: в луцькій «Укрпошті» дурять клієнтів

Показати всі

Скарга: в луцькій «Укрпошті» дурять клієнтів

Клієнти “Укрпошти” скаржаться на те, що у поштовому відділенні в Луцьку її обманули, – про це йдеться на сайті “Електронної книги скарг України”

Лучанка Алла провела розрахунки і виявила, що поштове відділення у Луцьку, чомусь, рахує дорожче відправлення посилки, ніж це робить програма на офіційному сайті.

“Чому в місті Луцьк на відділеннях “Укрпошти” вперто ігнорують права споживача?”, – обурюється жінка.

Вона зробила розрахунки, згідно переліку тарифів на сайті

За підрахунками клієнтки “Укрпошти”, при вазі посилки 130 грам, за масувона повинна була заплатити 8,80 грн, за оголошену цінність – 0,00 грн, експедиційна плата – 0,00 грн, повідомлення про вручення – 0,00 грн, з посильним – 0,00 грн, супутні послуги – 0,00 грн, кур’єрська доставка – 0,00 грн. Всього відправлення посилки мало обійтися жінці 10,56 грн. в т.ч. ПДВ: 1,76 грн.

Проте, у відділенні “Укрпошти” вибили інший – дорогий тариф з оцінкою. Так, за масу посилки поштарі “просили” 14,00 грн, за оголошену цінність – 0,00 грн, експедиційна плата – 0,00 грн, повідомлення про вручення – 0,00 грн, з посильним – 0,00 грн, супутні послуги – 0,00 грн, кур’єрська доставка – 0,00 грн. Всього ж жінка заплатила 16,80 гривень. В тому числі ПДВ – 2,80 грн.

Також незадоволена клієнтка додала, що за умови того, що посилка відправляється в село, відправник повиннен доплатити 15 гривень.

“На гарячій лінії відповідають, що я маю право вибору, а на поштових відділення Луцька відмовляються оформляти за нижчим тарифом”, – написала жінка.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook