Українці стали менше довіряти ЗМІ, вперше зафіксовано скорочення споживання новинного контенту. На цьому акцентує увагу на сайті nv.ua головний редактор VoxUkraine Борис Давиденко. Він також висловлює свою версію того, чому українці розлюбили новини.
Борис Давиденко констатує: «Вітчизняні засоби масової інформації втрачають свій головний актив і валюту – довіру та інтерес читачів, глядачів і слухачів, причому це стосується всіх видів українських ЗМІ». Такі дані можна знайти в 60-сторінковому дослідженні проекту У-медіа «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних видів ЗМІ в Україні в 2017-му», проведеному за підтримки USAID.
Аналітик підкреслює, що протягом останніх трьох років спостерігається тенденція зниження довіри українців до ЗМІ. «Журналістам вдалося завоювати трохи довіри у дезорієнтованого суспільства під час Революції гідності, – наголошує він. – Але не встигли останній намет прибрати з Майдану, а ЗМІ вже здавали позиції».
На думку Давиденка, втрата зацікавленості новинним блоком зумовлена тим, що «українське суспільство перебуває в стані «краху ілюзій», і стрімке розчарування в багатьох країнотворних інститутах, включно зі ЗМІ, – неминучий результат». При цьому «вперше за три роки, які проводиться дослідження, українці скоротили споживання новинного контенту на сайтах і в соціальних мережах (до цього падав тільки ТВ-перегляд)».
Він резюмує, що «для українських онлайн-ЗМІ навіть таке незначне зниження – тривожний дзвінок. Скорочення споживання новинного контенту на тлі зростання проникнення інтернету і щорічного підростання нового покоління читачів зовсім не природно. І проблема в тому, що це дуже небезпечно для нестійкого бізнесу українських ЗМІ».
На думку Давиденка, у 2017-му «запит українського суспільства на інформацію змінюється, а новинне меню наших ЗМІ – ні».
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook