Автобусні маршрути №2, №10, №11 і №12 хочуть віддати Луцькому підприємству електротранспорту. Таку пропозицію озвучили під час обговорення документу стратегії розвитку громадського транспорту міста у середу, 10 березня, пише ІА “Конкурент”.
Зокрема, розробники стратегії – фахівці Луцького НТУ – переконані, що зважаючи на показники пасажиропотоку і популярність цих маршрутів серед лучан, доцільно буде саме їх зробити тролейбусними. Це дозволить перевозити одночасно більшу кількість пасажирів, а також суттєво знизить кількість викидів забруднюючих речовин в атмосферу.
Крім того, ці маршрути охоплюють чи не всі райони Луцька. І на їх переобладнання під тролейбусні потрібно небагато інвестицій. Це або закупівля тролейбусів з автономним ходом, або протягнення нових тролейбусних ліній.
Така пропозиція наштовхнулася на різку критику і нерозуміння з боку перевізника “Санрайз”. Так, представник перевізника Микола Голєв назвав цю ідею “знищенням” їхнього підприємства.
“Чому конкретні міри вашої стратегії базуються на знищенні компанії “Санрайз”, яка є єдиною компанією, що за останні 10 років привезла автобуси стандарту “Євро 5″ у Луцьк? З чотирьох автобусних маршрутів, які ви запропонували замінити на тролейбусні, три – це маршрути, які вже десятиліттями обслуговує компанія”, – запитав Микола Голєв.
У відповідь представник ЛНТУ Валерій Дембіцький наголосив, що розробники стратегії не брали до уваги перевізників, які обслуговують ті чи інші маршрути. Враховувалися лише пасажиропотік та популярність маршрутів серед пасажирів. Так, під час опитування від розробників стратегії більшість респондентів зазначили, що вони би частіше користувалися громадським транспортом, якби на маршрутах Луцька було більше тролейбусів.
До слова, вносити зміни і пропозиції у проект стратегії можна до понеділка, 18 березня.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook