Аби зробити відвідини закладів харчування по-справжньому безготівковими, ПриватБанк запровадив послугу “Чайові cashless”. Такий сервіс уже працює в низці луцьких ресторанів. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку.
Готівка впевнено здає свої позиції перед cashless-технологіями. Але донедавна, йдучи в кафе чи ресторан, клієнти банку повинні були мати з собою певну суму готівки – на чайові офіціантам. Відтепер можна забути про пошук дрібних купюр у гаманці – подякувати за гарне обслуговування можна через термінал.
“Це зручно і для клієнтів, і для офіціантів. Спочатку на терміналі вводитися сума основного платежу, потім термінал пропонує додати чайові. За бажанням, клієнт може самостійно ввести суму, або збільшити чи зменшити запропоновані 10% від суми чеку. При відмові оплати чайових – зменшити до нуля. Після оплати клієнт отримує чек, у якому окремо вказано як вартість страв, так і суму чайових. Офіціант же отримує чайові на особисту банківську картку”, – розповіла керівник напрямку Еквайринг Північно-Західного регіонального управління ПриватБанку Ольга Загребельна.
Наразі безготівкові чайові можна залишити у таких луцьких закладах:
Курінь (пр-т Грушевського, 26);
Бар11 (пр-т Волі, 11);
MOJO (вул. Ковельська, 16)
Дядя Pizza (пр-т Волі, 4в; вул. Лесі Українки, 59);
Базилік (вул. Словацького, 1; вул. Кравчука, 11а);
4Rest (вул. Кравчука, 15к);
Pur:Pur (вул. Яровиця, 17).
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook