У Луцькій міській раді хочуть назвати департамент муніципальної поліції департаментом муніципальної варти. Про це йшлося сьогодні, 24 липня, під час засідання постійної комісія міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю та корупцією, депутатської діяльності, етики та регламенту, – пише Волиньinfo.
Головний бухгалтер департаменту муніципальної поліціїОльга Захарчук розповіла, що назву департаменту муніципальної поліції вирішили змінити на департамент муніципальної варти, щоб не ототожнювалася назва із патрульною поліцією і відповідно не плутали дві різні структури.
Також просять змінити чисельність групи швидкого реагування до 50 осіб. Ця група працюватиме позмінно по 12 годин та виїжджатимуть на звернення громадян, які стосуються благоустрою. Відповідно кількість інспекторів збільшиться на 15 осіб.
Лучани зможуть відразу звертатися не на телефонну лінію 15-80, а відразу на гарячу мобільну лінію групи швидкого реагування. Це, за словами Ольги Захарчук, дозволить швидко реагувати на звернення громадян.
Депутат Борис Смаль поцікавився, яке додаткове фінансування до кінця року потрібно на це. Головний бухгалтер повідомила, шо на 5 місяців потрібно на зарплату біля 900 тисяч гривень, однак зараз просять 500 тисяч гривень, які необхідні на форму, оргтехніку, канцелярію та зарплату.
Члени комісії рекомендували підтримати проект рішення.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook