17 жовтня в Луцьку під брендом РГК ПАТ “Волиньгаз” та ТзОВ “Волиньгаз Збут” офіційно відкриють сучасний Центр обслуговування клієнтів (ЦОК). Новий офіс знаходиться за адресою: м.Луцьк, пр. Молоді, 14 А. Щодня, окрім вихідних, понад 600 споживачів природного газу міста Луцька та Луцького району зможуть одержати консультації та проводити різноманітні операції. Із 17 жовтня Центр обслуговування клієнтів, що на вул.І.Франка, 12 у зв’язку з переїздом, не працюватиме.
Про це повідомляє прес-служба «Волиньгазу».
Якісно та оперативно в одному офісному приміщенні європейського формату волинян консультуватиме 10 комунікабельних менеджерів, які володіють універсальними навичками. Споживачі здійснюватимуть різноманітні операції – оплату послуг, укладення договорів на розподіл та постачання газу, замовлення довідок і консультації щодо особового рахунка, оформлення технічної документації на приєднання до газової мережі та ін.
Родзинка Центру – автоматизована електронна черга. Програмне забезпечення дозволить оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформуватимуть щодо наявності і номеру місця вільного фахівця. Адміністратор зони ресепшн завжди буде готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.
Зручне місцерозташування в найбільш густонаселеному мікрорайоні Луцька, сучасний дизайн, просторі, світлі та зручні приміщення, ергономічні дивани та кулери з водою, безплатний WI-FI – необхідний комфорт клієнтам при наданні послуг. Особливу увагу розробники приділили зручному зонуванню, щоб клієнти могли легко орієнтуватися всередині. Зручно буде завітати до ЦОК людям із обмеженими фізичними можливостями, бо при вході в приміщення є спеціальний пандус, а також обладнаний під їх потреби санвузол. Комфортно себе почуватимуть і батьки з дітками – на них у новому офісі облаштований спеціальний дитячий куточок.
Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 год, без обідньої перерви. Вихідні: субота і неділя.
Відкриття ЦОКу – новий етап реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Волині. Аналогічні сучасні центри працюють у багатьох регіонах України.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook