У Луцьку придумали,як впоратися з усіма скаргами громади - Волинь.Правда

У Луцьку придумали,як впоратися з усіма скаргами громади

Показати всі

У Луцьку придумали,як впоратися з усіма скаргами громади

26 січня 2012 року у Луцьку відбулось перше громадське обговорення Програми створення Центру надання адміністративних послуг.

Участь у ньому взяли представники виконавчих органів Луцької міської ради,громадських організацій та об’єднань,засобів масової інформації,активні мешканці. Захід відбувся з ініціативи Центру Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу в партнерстві з ВОГО «Фонд місцевого розвитку» в рамках спільної діяльності,спрямованої на залучення громадськості до процесу прийняття рішень на місцевому рівні.

Виконавчий директор ЦПАВК Михайло Шелеп зазначив,що захід організовано «з метою роз’яснити громадськості суть проекту щодо створення ЦНАП у Луцьку та залучити її до активного обговорення».

На обговоренні було презентовано проект розміщення відповідних служб на поверхах будівлі,що на вулиці Лесі Українки,35,де,власне,й облаштують Центр надання адміністративних послуг.

«Щорічно до міської ради надходить 100-120 тисяч звернень мешканців,тому створення ЦНАП допоможе оперативно і в повній мірі вирішувати проблеми лучан. В цьому дуже зацікавлений і міський голова Микола Романюк»,– сказала начальник відділу звернень громадян Луцькради Лариса Карп’як.

Голова ВОГО «Фонд місцевого розвитку» Петро Верзун ознайомив присутніх з проектом «Впровадження Центру муніципальних послуг у Луцьку як інноваційного механізму обслуговування»,що був підтриманий Міжнародним фондом «Відродження». Він має на меті вдосконалити процес надання муніципальних послуг мешканцям Луцька шляхом створення і організації роботи Центру надання адміністративних послуг.

Петро Верзун розповів,що організації вже вдалося залучити додаткові кошти Міжнародного фонду «Відродження» для створення ЦНАП.

Зокрема,в рамках проекту наявне фінансування для проведення двох тренінгів для навчання майбутніх працівників ЦНАП з метою підвищення їх кваліфікації й професіоналізації,облаштування 9 робочих місць в Центрі,здійснення ознайомлювально-навчальних поїздок в ті міста,де вже діють ЦНАПи,проведення інформаційної кампанії з метою популяризації ЦНАПу серед населення,встановлення інформаційного табло,а також проведення дослідження задоволеності замовників наданими муніципальними послугами у виконавчих органах Луцької міської ради.

На переконання Петра Верзуна,«створення ЦНАПу в Луцьку вирішить ряд довготривалих проблем та покращить взаємовідносини між владою й територіальною громадою міста».

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook