Виконавчий комітет Луцької міської ради вирішив демонтувати засоби зовнішньої реклами, яка розміщена без дозволів, – про це йдеться на сайті Луцької міської ради.
Керуючись законами України “Про рекламу” та “Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, та Порядку розміщення зовнішньої реклами у місті Луцьку, затвердженого рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 11.03.2011 № 770-1, зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету від 16.02.2012 № 83-1, та з метою благоустрою території міста виконавчий комітет міської ради вирішив зобов’язати власників засобів зовнішньої реклами, вказаних у додатку, провести демонтаж рекламних конструкцій, розміщених без відповідних дозволів, протягом 14 днів з дати ухвалення рішення.
У разі невиконання власниками зовнішньої реклами цього рішення, комунальне підприємство “Луцькреклама” проведе демонтаж вказаних у додатку рекламних конструкцій, розміщених без відповідних дозволів за вказаними у додатку адресами.
Витрати, пов’язані з демонтажем засобів зовнішньої реклами, повинні взяти на себе власники рекламних конструкцій.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook