Розповіли, як ліквідовуватимуть наслідки ситуації з ветсанзаводом у Ковелі - Волинь.Правда

Розповіли, як ліквідовуватимуть наслідки ситуації з ветсанзаводом у Ковелі

Показати всі

Розповіли, як ліквідовуватимуть наслідки ситуації з ветсанзаводом у Ковелі

У вересні-жовтні  Ковель отримає 17 мільйонів гривень, виділених з державного бюджету на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації, спричиненої діяльністю ветсанзаводу. Про це йдеться на сайті Ковельської міської ради.

Наразі очікують, що у найближчі дні Міністерство фінансів спрямує на Волинь перший транш – понад п’ять мільйонів. Як тільки вони з’являться на розрахунковому рахунку ОДА їх передадуть в розпорядження міської ради.

Розпорядником коштів визначено управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради. Контролюватиме весь процес заступник міського голови Андрій Товстига.

Сьогодні відбулася нарада за участю міського голови Олега Кіндера,  заступника голови облдержадміністрації Сергія Кошарука, посадових осіб виконавчої влади області і міста, окремих служб, потенційних підрядників стосовно організації і проведення комплексу робіт.

Аби пришвидшити забезпечення мешканців мікрорайону Ковеля-2 якісною питною водою, Олег Олексійович переконаний, що проект необхідно втілювати одночасно в три етапи:  прокладати водогін від станції другого підйому до свердловин; від свердловин до мікрорайону Ковеля-2; будувати вуличні мережі. Щодо водопостачання до будинків, то мешканці мають  особисто визначити свої  плани і наміри, адже на це використовуватимуть свої кошти. Аби зменшити витрати людей, біля садиб будуть  встановлені колодязі та фланці. У цьому контексті Сергій Кошарук запропонував створити групу з активістів, представників водоканалу, аби зустрілися з кожним господарем і протокольно зафіксували його бажання щодо приєднання до централізованого водопостачання.

У ході розмови акцентувалося на специфіці робіт, їх термінах, порядку фінансування, нагляду за переміщенням тваринних решток, проблемних аспектах. Протокольно зафіксували ряд  організаційних доручень. Після наради підрядники у супроводі відповідальних працівників міської влади виїхали на об’єкти, щоб оцінити ситуацію, свої можливості, аби прийняти рішення, за які об’єми вони візьмуться.

 

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook