У луцькому автозаводі пояснили, чому купували деталі у Росії - Волинь.Правда

У луцькому автозаводі пояснили, чому купували деталі у Росії

Показати всі

У луцькому автозаводі пояснили, чому купували деталі у Росії

В автомобільній корпорації «Богдан» наполягають, що розпочали програму імпортозаміщення ще в 2013 році, щоб у майбутньому припинити купувати тягові електродвигуни для українських тролейбусів у Псковського електромашинобудівного заводу (Росія). Але завозили їх із Росії аж до кінця 2017 року, бо мали такі зобов’язання за старим контрактом і виконували їх як «відповідальний партнер». Про це йдеться у листі корпорації до Радіо Свобода, надісланому після виходу розслідування «Російське серце українського «Богдана».

«Ми не відмовляємося від того, що у минулому встановлювали російські двигуни. Вони були завезені за контрактами, підписаними ще до 2014 року, і як відповідальний партнер ми вимушені були виконувати зобов’язання за договорами», – йдеться у листі.

У зверненні зазначається, що корпорація «Богдан» розпочала програму імпортозаміщення у 2013 році, а переговори з українським заводом «Електроважмаш», який тепер має постачати двигуни для тролейбусів замість російського ПЕМЗ, стартували рік тому.

Альтернативного постачальника тягових електродвигунів на противагу Псковського заводу шукали довго – пояснюють у корпорації. Раніше журналісти «Схем» (спільного проекту Радіо Свобода і телеканалу «UA:Перший») у розслідуванні «Російське серце українського «Богдана»виявили, що корпорація «Богдан Моторс» закуповує двигуни для тролейбусів «Богдан» у «Псковського електромашинобудівного заводу», який виробляє, в тому числі, продукцію для військової техніки у Росії.

 

 

 

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook