Комунальні платежі, благодійні внески, оплата за газетні оголошення, проїзд та паркування автотранспорту – усі ці та чимало інших операцій лучани зможуть здійснювати без готівки за допомогою смартфона та мобільного додатка Privat-24. У чому перевага таких інновацій, – дізнавалась «Волинська правда».
За інноваційними технологіями майбутнє, – вважають у Приватбанку- і мобільний додаток Privat24. – це найінноваційніша розробка, якою щодня користуються понад 3 млн українців. Для порівняння:у першому кварталі цього року у касах відділень банку платежі здійснили майже 18 тисяч клієнтів, через мобільний додаток пройшло 7,5 тисяч платежів.
«Ми вирішили зашифрувати всі дані про платіж у QR – коді, це тип штрих-коду, що може бути розпізнаний камерою телефону. Цією технологією користуються в усьому світі, – розповів на прес-конференції директор Північно-Західного РУ ПриватБанку Юрій Войтенко.
Технологію миттєвої безконтактної оплати комунальних чи будь – яких інших платежів за допомогою QR-кодів і мобільного додатка Privat24 уже запустили чимало міст України. На парковках у Луцьку розмістять QR-коди для оплати за паркування через смартфон за допомогою Privat24. Такий принцип оплати вже працює у Дніпрі, а львів’яни саме так сплачують за проїзд в електротранспорті. Незабаром цю технологію запровадять і у Луцьку. Цьому постійно навчаємо наших клієнтів».
«Щоб скористатися новою послугою,- інформує керівник напрямку платежів і переказів Північно-Західного РУ ПриватБанку Олександр Нерук,– потрібно завантажити на смартфон мобільний додаток Privat24 та відсканувати QR-код, у якому зашифровані усі дані про отримувача коштів. Дуже швидко ми запустимо паркову в ПортСіті. З нами вже працюють благодійні фонди, дві автошколи, два ОСББ, територіальне дитяче медичне об’єднання, навчальні заклади».
Нині йдуть перемовини, аби запровадити технологію безготівкового розрахунку з допомогою QR-кодів за квитки у міському зоопарку, Центрі надання адміністративних послуг.
«QR-код дозволяє й налагодити зворотній зв’язок. Придбала людина квитоку тролейбусі – і програма пропонує їй оцінити якість транспорту, написати своє зауваження. Таким чином, це стає ще й майданчиком для комунікації», – зазначає Олександр Нерук.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook