На запитання депутатів Луцкради – членів комісії відповідали в.о. директора ЛПЕ Ігор Грицюк та головний бухгалтер цього підприємства Лариса Каткова.
Членів комісії цікавило,зокрема,питання розподілу фонду зарплати між адміністрацією та робітниками ЛПЕ. Як проінформувала головний бухгалтер ДПЕ Лариса Каткова,на підприємстві на разі працює 433 особи,82 з яких – адміністрація,решта – робітники. Стосовно розподілу коштів фонду заробітної плати,то на оплату праці адмінстрації підприємства з них йде 9,6%.
Своєю чергою,голова комісії Ігор Поліщук зауважив,що до нього звернувся громадянин Калякін,який ствреджує,що пропрацювавши 2 місяці на підприємстві,не отримав зарплати.З’ясувалось,що серед штатних робітників ПЕ він не числиться.
Директор ЛПЕ Ігор Грицюк відповів на це так: при умовах оренди фізичними особами,підприємство не посилає на рейси своїх водіїв. «Ми орендуємо автобуси «разом з водіями»,тобто їздять наймані працівники підприємців»,- повідомив Грицюк. Тобто,варто було б з’ясувати,чи вище згаданий громадянин не є одним із таких водіїв. Втім,Ігор Поліщук відповів: «Чоловік представив документи про трудові відносини з ЛПЕ».
Так чи інакше,але члени комісії виявили бажання ознайомитись із відповідними договорами оренди. Йдеться про те,що підприємці-перевізники орендують у ЛПЕ належні йому маршрути,надаючи,також на умовах оренди,свої автотранспортні засоби.
Не задовільнив членів комісії і наданий представниками ЛПЕ фінансовий звіт. Тому що комісія хотіла б детальніше ознайомитись із питанням виконання бюджету підприємства.
Отож,вирішили провести наступне виїзне засідання тимчасової контрольної комісії з вивчення проблем діяльності КП “Луцьке підприємство електротранспорту” на базі підприємства 21 березня.
Ігор Поліщук також попросив членів комісі надіслати йому на електронну пошту пропозиції щодо найбільш цікавих для них питань стосовно бюджету підприємства.
До слова,не обійшлося і без питання перевезення пільговиків. Учасник комісії,депутат Луцькради,Олександр Козлюк запропонував ввести для цієї категорії пасажирів оплату за проїзд у сумі 50 копійок.
«Мені самі пенсіонери казали,що хотіли б платити ці 50 копійок. Так і казали – «нас буде менше їздити,щоб просто прокататись». Бо є такі пенсіонери,які готові через усе місто їхати тролейбусом,щоб побачити чи збудували у Луцьку якусь споруду. І роблять це опів на восьму ранку,коли маси людей їдуть на роботу»,- розповів Олександр Козлюк.
На його думку,при зменшенні кількості пільговиків-пенсіонерів,частина постійних пасажирів маршруток «пересяде» у тролейбуси ЛПЕ.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook