ОДА вирішуватиме,в які села курсуватимуть маршрутки - Волинь.Правда

ОДА вирішуватиме,в які села курсуватимуть маршрутки

Показати всі

ОДА вирішуватиме,в які села курсуватимуть маршрутки

«Життя моїх односельчан тісно переплетене з містом,адже 90% працюючих громадян села їздять на роботу у Луцьк. — каже Липинський сільський голова Богдан Гусак. І більше 2 тисяч луцьких жителів 32 маршрутом їздять до нас на роботу: в школу,районну лікарню або у перше відділення обласної психлікарні. У нас не було з цим ніяких проблем,поки Луцька міська рада не прийняла рішення про скорочення маршруту 32-го автобуса. Я не розумію,навіщо було луцькій міській владі створювати цю проблему? – обурювався сільський голова на засіданні комісії Громадської Ради при Волинській ОДА з питань законності,взаємодії з правоохоронними органами,оборони та національної безпеки,ЗМІ,боротьби з корупцією,міжнародних відносин та проектної діяльності. учора,20 жовтня.
 
«Будь-які пасажирські перевезення не можуть бути збитковими,потрібно проводити оптимізацію маршрутного транспорту області. Для цього треба дослідити пасажиропотік і раціональність маршрутів,а також компенсацію пільгового проїзду»,- каже,голова профільної комісії ГР Назар Романюк.
 
Княгинівський сільський голова повідомила,що є села,жителі яких змушені йти до найближчої автобусної зупинки 3,5 км. У ранкові години люди,які працюють у Луцьку,просто «не вміщаються» у єдину маршрутку,а чекати наступної потрібно майже годину.
 
Липинський сільський голова Богдан Гусак погоджується з тим,що в приміські села маршрутки повинні ходити з таким же інтервалом,як і в місті.
 
«За містом вступають в дію повноваження обласної державної адміністрації,яка і повинна організувати перевезення жителів,так прописав законодавець»,- каже представник управління транспорту Луцької міської ради.
 
«Потрібно шукати не конфліктні моменти у цих питаннях,а спільні шляхи вирішення транспортного сполучення сіл,- погоджується з думками попередніх промовців директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка. – Ми з 2014 року намагаємося «розвести» міський і приміський транспорт. Але часто людям за 3 грн вигідніше доїхати міською маршруткою до села поблизу Луцька,ніж давати на гривню дві більше за автобус,який курсує районом».

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook