Держпродспоживслужба оштрафувала “Нову пошту” на 325,85 млн грн через перешкоджання перевірці. Компанія подала до суду. Про це пише “Газета”.
“Нова пошта” розцінює цю дію як маніпуляцію державою своїх повноважень. Штраф оскаржує в Харківському адмінсуді. Компанія вже направила офіційну скаргу до Держпродспоживслужби на неправомірні дії працівників харківського підрозділу, а також звернулася до омбудсмена й міжнародних правозахисних організацій”, – повідомили в пресслужбі компанії.
У березні 2021 року працівники Держпродспоживслужби прийшли з перевіркою до відділення в Харкові. Перед цим на пошту поскаржився клієнт. Заявив про пошкодження посилки на суму 500 грн.
“Перевірка відбулася з порушенням законодавства. Той, хто перевіряв, мав надати документи про результати. Їх вручили керівнику відділення, а він не є уповноваженою особою. Він запропонував перевіряльникам звернутися до керівництва компанії. Вони розцінили це як створення перешкод. Була порушена й процедура перевірки. Представник контрольного органу не розписався у спеціальному журналі”, – пояснили в Новій пошті.
За останні пів року Держпродспоживслужба провела 80 перевірок у відділеннях “Нової пошти” в різних регіонах України. Претензій до компанії не було.
“Штраф розрахували від обігу всієї компанії, а не відділення. Ми вважаємо це неправомірним. Контрольний орган одразу обрав максимальний із можливих штрафів. А за практикою навіть суд не обирає найвищий засіб покарання. Особливо, якщо порушення сталося вперше”, – підсумували в “Новій пошті”.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook