Якщо аналізувати,які категорії громадян найчастіше звертаються до виконавчих органів міської ради,то серед тих,хто у своїх зверненнях зазначив соціальний стан,переважали звернення від інвалідів,учасників війни та бойових лій,вдів загиблих на фронті – 1617,пенсіонерів та ветеранів праці – 874,багатодітних сімей та одиноких матерів – 554,тому особлива увага приділялась вирішенню проблем цих категорій населення. Протягом 2011 року до відділу звернень надійшло 2,5 тисяч громадян пільгових категорій.
Лише 5% від загальної кількості (619) заяв,що надійшла у відділ звернень,ставили листи від органів влади вищого рівня. Це свідчення того,що значна частина питань вирішується на місцевому рівні і громадянам немає потреби звертатись до вищих владних структур. Невирішеними залишились ті,які не підлягають задоволенню згідно з чинним законодавством. Аналіз запитань,з якими звертаються жителі до Президента України та голів облдержадміністрації,обласної ради свідчать,що найгострішими і в 2011 році залишались житлові та соціально-побутові проблеми. Особливо актуальними були прохання про надання житла,виділення земельних ділянок під будівництво та значної матеріальної допомоги на лікування.
За минулий рік кількість колективних звернень зменшилась на 2% (608 проти 699 у 2010 році),питома вага,яких становить 7,8% загальної чисельності.
З урахуванням колективним звернень всього до міської ради у звітному періоді через відділ звернень громадян звернулося близько 10620 громадян,котрі порушили у своїх заявах 8200 питань.
Якщо за звітний період на 3% зменшила кількість звернень громадян з земельних питань – 1730 (1933 – у 2010 році),то кількість питань будівництва та проведення реконструкції,узаконення самочинного будівництва,надання дозволів на перепланування квартир,добудови балконів збільшилося на 2,8% (1191 звернення проти 935 у 2010 році). Питома вага цих питань у загальній кількості становить 14,5%. Кількість листів від громадян зросла у зв’язку з тим,що не було видано підзаконного нормативно-правового акту,який би визначав склад,зміст і порядок надання містобудівних умов і обмежень,не було розроблено порядку узаконення самовільних переобладнань приватного сектору.
Майже на рівні 2010 року залишились звернення,в яких порушувалися питання комунального господарства 1576 (1549 у 2010 році),ці звернення стосувалися проведення ремонту доріг та благоустрою прибудинкових територій,ремонту водо- та каналізаційних мереж будинків,налагодження тепло та водопостачання,заміни сантехнічного обладнання.
Як свідчить аналіз,значна частина звернень (998 проти 792 у 2010 році),пов’язана з питаннями соціально захисту,передусім – соціальних виплат та субсидій,надання матеріальної допомоги,пенсійного забезпечення. Протягом 2011 року 195 лучана з міського бюджету надано грошову допомогу на суму 114400 гривень,78 громадянам видано посвідчення для безкоштовного проїзду в маршрутних таксі,24 громадянам надано дозвіл на користування послугами територіального центру соціального обслуговування.
Як і в попередні роки,вагому частку всіх звернень 12,1% становили заяви,що стосувалися вирішення житлових питань – 991,серед яких звернення про надання чи поліпшення житлових умов,прийняття на квартирний облік,прохання про надання дозволу на приватизацію житлових приміщень. Відсутність вільного житлового фонду,в тому числі і коштів на державне будівництво,не дають можливості позитивно вирішити вказані звернення громадян. Не зважаючи на це,кожна заява детально вивчається,складається акт обстеження житлових умов,внаслідок чого з’ясовується потреба в їх поліпшенні чи прийнятті громадян на квартирний облік,законність перебування на зазначеному обліку тощо. Окремі звернення вносилися на розгляд громадської комісії з житлових питань.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook