Минулоріч до Луцькради звернулося 10 тисяч 620 лучан - Волинь.Правда

Минулоріч до Луцькради звернулося 10 тисяч 620 лучан

Показати всі

Минулоріч до Луцькради звернулося 10 тисяч 620 лучан

Якщо аналізувати,які категорії громадян найчастіше звертаються до виконавчих органів міської ради,то серед тих,хто у своїх зверненнях зазначив соціальний стан,переважали звернення від інвалідів,учасників війни та бойових лій,вдів загиблих на фронті – 1617,пенсіонерів та ветеранів праці – 874,багатодітних сімей та одиноких матерів – 554,тому особлива увага приділялась вирішенню проблем цих категорій населення. Протягом 2011 року до відділу звернень надійшло 2,5 тисяч громадян пільгових категорій.

Лише 5% від загальної кількості (619) заяв,що надійшла у відділ звернень,ставили листи від органів влади вищого рівня. Це свідчення того,що значна частина питань вирішується на місцевому рівні і громадянам немає потреби звертатись до вищих владних структур. Невирішеними залишились ті,які не підлягають задоволенню згідно з чинним законодавством. Аналіз запитань,з якими звертаються жителі до Президента України та голів облдержадміністрації,обласної ради свідчать,що найгострішими і в 2011 році залишались житлові та соціально-побутові проблеми. Особливо актуальними були прохання про надання житла,виділення земельних ділянок під будівництво та значної матеріальної допомоги на лікування.

За минулий рік кількість колективних звернень зменшилась на 2% (608 проти 699 у 2010 році),питома вага,яких становить 7,8% загальної чисельності.

З урахуванням колективним звернень всього до міської ради у звітному періоді через відділ звернень громадян звернулося близько 10620 громадян,котрі порушили у своїх заявах 8200 питань.

Якщо за звітний період на 3% зменшила кількість звернень громадян з земельних питань – 1730 (1933 – у 2010 році),то кількість питань будівництва та проведення реконструкції,узаконення самочинного будівництва,надання дозволів на перепланування квартир,добудови балконів збільшилося на 2,8% (1191 звернення проти 935 у 2010 році). Питома вага цих питань у загальній кількості становить 14,5%. Кількість листів від громадян зросла у зв’язку з тим,що не було видано підзаконного нормативно-правового акту,який би визначав склад,зміст і порядок надання містобудівних умов і обмежень,не було розроблено порядку узаконення самовільних переобладнань приватного сектору.

Майже на рівні 2010 року залишились звернення,в яких порушувалися питання комунального господарства 1576 (1549 у 2010 році),ці звернення стосувалися проведення ремонту доріг та благоустрою прибудинкових територій,ремонту водо- та каналізаційних мереж будинків,налагодження тепло та водопостачання,заміни сантехнічного обладнання.

Як свідчить аналіз,значна частина звернень (998 проти 792 у 2010 році),пов’язана з питаннями соціально захисту,передусім – соціальних виплат та субсидій,надання матеріальної допомоги,пенсійного забезпечення. Протягом 2011 року 195 лучана з міського бюджету надано грошову допомогу на суму 114400 гривень,78 громадянам видано посвідчення для безкоштовного проїзду в маршрутних таксі,24 громадянам надано дозвіл на користування послугами територіального центру соціального обслуговування.

Як і в попередні роки,вагому частку всіх звернень 12,1% становили заяви,що стосувалися вирішення житлових питань – 991,серед яких звернення про надання чи поліпшення житлових умов,прийняття на квартирний облік,прохання про надання дозволу на приватизацію житлових приміщень. Відсутність вільного житлового фонду,в тому числі і коштів на державне будівництво,не дають можливості позитивно вирішити вказані звернення громадян. Не зважаючи на це,кожна заява детально вивчається,складається акт обстеження житлових умов,внаслідок чого з’ясовується потреба в їх поліпшенні чи прийнятті громадян на квартирний облік,законність перебування на зазначеному обліку тощо. Окремі звернення вносилися на розгляд громадської комісії з житлових питань.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook