Миколаївські інженери долучені до розробки нового офшорного судна для ЄС - Волинь.Правда

Миколаївські інженери долучені до розробки нового офшорного судна для ЄС

Показати всі

Миколаївські інженери долучені до розробки нового офшорного судна для ЄС

Конструкторське бюро MDEM “Marine Design Engineering Mykolayiv” бере участь у розробці проєкту нового офшорного судна CSOV для європейської компанії.

Передає сайт “Миколаїв – місто корабелів“.

Європейська Windcat Offshore спеціалізується на введенні в експлуатацію та обслуговуванні морських енергетичних установок і будуватиме ці судна корабельні Damen Long Shipyard у В’єтнамі.

Судна CSOV Elevation призначені для доставки персоналу та матеріалів на морські офшорні споруди та забезпечення операцій по налагодженню й введенню в експлуатацію обладнання на цих платформах. Судно може залишатися на місці робіт у морі до 30 діб і забезпечувати функції плавучого готелю для 120 осіб робітників та техніків.

Проєкт судна CSOV (Commissioning Service Operation Vessels), який розробляється у співпраці миколаївським Миколаївське ПКБ MDEM. Фото: Windcat Offshore

CSOV Elevation обладнані водневим двигуном для мінімізації викидів CO2 у повітря. Таким чином на цьому проєкті ми спостерігаємо подвійний фактор сучасної світової тенденції – для створення відновлювальних джерел енергії застосовуються судна з підвищеними екологічними показниками. Важливість і перспективність цього напрямку підкреслює керівництво обох корпорацій – Windcat і Damen.

Загальні характеристики суден проєкту CSOV Elevation:

  • Довжина найбільша: 89.00 м;
  • Ширина найбільша: 19.70 м;
  • Осадка: 5.30 м;
  • Валова місткість: 6700 тонн;
  • Потужність двигуна: 3 х 1800 кВт;
  • Азимутальні підрулюючі пристрої: 4 х 1800 кВт.
офшорні судна
Проєкт судна CSOV (Commissioning Service Operation Vessels), який розробляється у співпраці миколаївським Миколаївське ПКБ MDEM. Фото: MDEM

Судна оснащені чотирма підрулюючими пристроями, що підвищують маневреність, пристроєм стабілізації хитавиці, майданчиком для гелікоптера, доком для човнів. Трап і кран мають функції 3D компенсації руху, щоб забезпечити гарантоване виконання завдань під час складних погодних умов. Трап, який також має вбудований кран, забезпечує роботу з вагою до 3 тонн на висоті до 30 м над рівнем моря. Окремий кран забезпечує роботу з вантажами до 10 тонн у морі та до 20 тонн у гавані.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *