Луцький перевізник ПрАТ «Луцьке АТП 10701» заявив, що готовий обладнати маршрути валідаторами для електронних квитків, якщо будуть впевнені, що система рентабельна. Про це йшлося на засіданні виконкому Луцькради у середу, 20 листопада.
Як поінформував начальник ПрАТ «Луцьке АТП 10701» Сергій Дьомін, підприємство готове ввести електронну систему обліку пасажиропотоку у випадку, якщо система буде рентабельна.
Начальник повідомив, що цьогоріч частка пасажирських перевезень зменшена на 30%. Також він повідомив причини припинення перевезення за маршрутами № 47 і 23. Зокрема, №47 – через реорганізацію маршрутної мережі, а №23 – зміну маршруту та відсутність рентабельності.
Як поінформував начальник ПрАТ «Луцьке АТП 10701», яке обслуговує маршрути 3, 9, 18, 26а, на сьогодні підприємство використовує 25 маршрутних таксі з понад 60 автобусів. Та, як зазначив Сергій Дьомін, може обслуговувати ще два маршрути.
На питання, скільки маршрутне таксі №9 за день перевозить людей, директор підприємства відповів, що середній показник близько 670-700 осіб, що складає 4 020-4200 гривень. Хоч деякі депутати засумнівались у правильності цих даних та запевнили, що справжня цифра перевищить дану у три-чотири рази.
На запитання, чому досі не встановлені валідатори на маршрутах підприємства, директор заявив, що з початку підтримували запровадження. Але підприємство провело «моделювання того, що відбудеться і в нас розбіжності наслідків запровадження системи перевізника і міськради. Для того, щоб з 1 дня роботи ні у кого не викликало суперечок чи вона рентабельна».
Також, директор запевнив, що ПрАТ «Луцьке АТП 10701» готове входити в цю систему, бо вона дозволить вийти всім перевізникам показати реальні фінанси.
Також він повідомив: «Ми готові навіть зменшити проїзд до п’яти гривень, якщо прибуток буде». А саме: підприємству вистачатиме коштів на зарплату водіїв, на паливо, ремонт транспорту.
Також секретар Луцькради Григорій Пустовіт заявив: «Частина перевізників вже погодилась на встановлення валідаторів. Давайте всі встановимо і будемо чітко бачити скільки людей, скільки коштів, де прибутки, а де збитковість. Давайте відмовимось від принципів 90-х років».
Своєю чергою, директор Сергій Дьомін: «На сьогодні ми не вимагаємо негайного підвищення тарифів. Ми ведемо мову про введення чітких правил гри для всіх. Щоб ми мали від чого відштовхуватись. А ми хочемо відштовхуватись від собівартості перевезень».
Депутат Андрій Киця попросив перевізників не вводити всіх в оману щодо неприбутковості перевезень. А відтак додав: «Рішення Луцькрада прийняла – тож виконуйте».
Депутати прийняли рішення заслухати перевізника повторно в грудні 2019 року.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook