«Ми навіть готові зменшити проїзд до 5 гривень», - луцький перевізник назвав умову встановлення валідаторів - Волинь.Правда

 «Ми навіть готові зменшити проїзд до 5 гривень», – луцький перевізник назвав умову встановлення валідаторів

Показати всі

 «Ми навіть готові зменшити проїзд до 5 гривень», – луцький перевізник назвав умову встановлення валідаторів

Луцький перевізник ПрАТ «Луцьке АТП 10701» заявив, що готовий обладнати маршрути валідаторами для електронних квитків, якщо будуть впевнені, що система рентабельна. Про це йшлося на засіданні виконкому Луцькради у середу, 20 листопада.

Як поінформував начальник ПрАТ «Луцьке АТП 10701» Сергій Дьомін, підприємство готове ввести електронну систему обліку пасажиропотоку у випадку, якщо система буде рентабельна.

Начальник повідомив, що цьогоріч частка пасажирських перевезень зменшена на 30%. Також він повідомив причини припинення перевезення за маршрутами № 47 і 23. Зокрема, №47 – через реорганізацію маршрутної мережі, а №23 – зміну маршруту та відсутність рентабельності.

Як поінформував начальник ПрАТ «Луцьке АТП 10701», яке обслуговує маршрути 3, 9, 18, 26а, на сьогодні підприємство використовує 25 маршрутних таксі з понад 60 автобусів. Та, як зазначив Сергій Дьомін, може обслуговувати ще два маршрути.

На питання, скільки маршрутне таксі №9 за день перевозить людей, директор підприємства відповів, що середній показник близько 670-700 осіб, що складає 4 020-4200 гривень. Хоч деякі депутати засумнівались у правильності цих даних та запевнили, що справжня цифра перевищить дану у три-чотири рази.

На запитання, чому досі не встановлені валідатори на маршрутах підприємства, директор заявив, що з початку підтримували запровадження. Але підприємство провело «моделювання того, що відбудеться і в нас розбіжності наслідків запровадження системи перевізника і міськради. Для того, щоб з 1 дня роботи ні у кого не викликало суперечок чи вона рентабельна».

Також, директор запевнив, що ПрАТ «Луцьке АТП 10701» готове входити в цю систему, бо вона дозволить вийти всім перевізникам показати реальні фінанси.

Також він повідомив: «Ми готові навіть зменшити проїзд до п’яти гривень, якщо прибуток буде». А саме: підприємству вистачатиме коштів на зарплату водіїв, на паливо, ремонт транспорту.

Також секретар Луцькради Григорій Пустовіт заявив: «Частина перевізників вже погодилась на встановлення валідаторів. Давайте всі встановимо і будемо чітко бачити скільки людей, скільки коштів, де прибутки, а де збитковість. Давайте відмовимось від принципів 90-х років».

Своєю чергою, директор Сергій Дьомін: «На сьогодні ми не вимагаємо негайного підвищення тарифів. Ми ведемо мову про введення чітких правил гри для всіх. Щоб ми мали від чого відштовхуватись. А ми хочемо відштовхуватись від собівартості перевезень».

Депутат Андрій Киця попросив перевізників не вводити всіх в оману щодо неприбутковості перевезень. А відтак додав: «Рішення Луцькрада прийняла – тож виконуйте».

Депутати прийняли рішення заслухати перевізника повторно в грудні 2019 року.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *