Жителі Луцька скаржаться на роботу громадського транспорту. Про це йшлося сьогодні, 5 грудня, під час оперативної наради у Луцькій міській ради.
Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла, що з 13 листопада до 3 грудня на адресу міської ради усього надійшло 1378 телефонних звернень , 387 з них – інформаційно-консультативного характеру.
Чимала частина звернень (48 звернень) стосувалася роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відсутність автобусів на кінцевих зупинках на маршрутах №2,3,4,9,9а, 10,11,12, 16, 17, 17а, 18, 22, 23, 24, 25, 26, 29, 31, 33, 47. За словами директорки ЦНАПу, всі звернення передали для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.
Крім того, ще 14 повідомлень стосувалися незадовільного руху тролейбусів. Їх переадресували в Луцьку підприємство електротранспорту.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook