Про звернення громадян,що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 27 жовтня по 09 листопада 2014 року доповідала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.
Так,17 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Скарги надійшли на маршрути за №№ 1; 2; 6; 8; 10; 12; 15; 17; 18; 19; 26а. За інформацією управління транспорту та зв`язку – 8 звернень стосувались етики обслуговування населення,4 скарги на роботу тролейбусів,4 скарги,спричинені невиконанням графіку руху автобусних маршрутів – № 9а,18,32.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook