У логотипі “Євробачення 2020” використали зображення країн, що братимуть участь у наступному пісенному конкурсі. Нове лого представили на офіційному сайті “Євробачення”. Про це повідомляє “Газета”.
Дизайн символізує святкування 65 років Євробачення, яке відбудеться в нідерландському місті Роттердам у травні.
Логотип – це абстрактне зображення кольорів прапора 41 країни, що беруть участь у 2020 році, у порядку їх першої участі. Дизайн перегукується з ідеєю лого попереднього пісенного конкурсу “Євробачення”, який проводився в Нідерландах.
“Цей дизайн відповідає характеристикам голландського дизайну: мінімалістичний, експериментальний та інноваційний. Він розповідає історію, він барвистий, святковий і, що важливо, широко застосований. Перший конкурс пісні “Євробачення” був відкритий Нідерландами в 1956 році, отже, хронологія починається з кольорів голландського прапора”, – розповів Сіет Беккер, виконавчий продюсер події пісенного конкурсу Євробачення 2020.
“Ми надзвичайно задоволені твором мистецтва для Євробачення 2020, який ідеально відзначає нашу 65-річну спадщину. Вражаючий дизайн також охоплює сучасні цінності різноманітності та інклюзивності й прекрасно доповнює цьогорічне гасло “Open Up”, – зазначив Джон Ола Сенд, виконавчий керівник Євробачення в Європейському радіомовному союзі (EBU)
У конкурсі художніх робіт, в якому взяли участь 11 голландських агентств, перемогла агенція “CLEVER ° FRANKE” , яка розробила емблему за допомогою власного програмного забезпечення.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook