“Аерофлот” хоче максимально зберегти льотний склад за умов західних санкцій.
Командирів повітряних суден та інших пілотів льотного загону Sukhoi SuperJet 100 (SSJ100) перевели в іншу авіакомпанію групи “Росія” через планове передавання SSJ100 від “Аерофлоту”.
Шереметьєвська профспілка льотного складу наприкінці квітня попереджала про скорочення пілотів SSJ. “Аерофлот” не підтверджував цю інформацію і хотів запустити програму з підтримки навичок і знань випускників авіаучилищ.
В авіакомпанії “Росія” спростовують повідомлення про скорочення персоналу — компанія не планує звільняти частину працівників.
“Триває набір фахівців із низки проєктів. У нас немає поділу випускник — фахівець. Цільовиків наших беремо”, — зазначили працівники.
Газета “Коммерсант” на початку травня цього року писала, що в Міністерстві транспорту РФ бояться можливого відтоку російських пілотів за кордон. Це спричинить дефіцит льотного складу.
За даними Ради з професійних кваліфікацій повітряного транспорту РФ, у простої зараз перебувають майже 1 500 лінійних пілотів (13%) та 1 300 бортпровідників (5%).
Наприкінці березня через санкції Заходу котирування “Аерофлоту” на Мосбіржі обвалилися більш ніж на 20%. З 8 березня компанія була змушена скасувати всі міжнародні рейси.
Глава “Аерофлоту” Михайло Полубояринов і гендиректор “Перемоги” Андрій Калмиков, які входять в авіагрупу, звільнилися. У відставку пішов заступник гендиректора “Аерофлоту” Андрій Панов — він виїхав із Росії та визнав, що його “старе життя закінчилося”.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook