Причиною стало прострочення платежу за контрактом із боку судноплавної компанії.
За даними видання TradeWinds, йдеться про танкери для проєкту “Арктік СПГ-2”.
У ЗМІ нагадують, що DSME побудувала для компанії “Новатек” весь флот для проєкту “Ямал СПГ” – 15 танкерів Arc7.
“У зв’язку з тим, що платіж судновласника за будівництво одного танкера ЗПГ (зрідженого природного газу – ред.) не здійснено у встановлений термін, ми повідомили компанію про розірвання контракту для захисту наших прав”, – йдеться у повідомленні DSME.
Попри те, що платіж було зірвано лише по одному з трьох танкерів-газовозів, замовлених “Совкомфлотом”, контракт планується розірвати повністю.
Передбачалося, що корабельня групи Daewoo здасть танкери у лютому, квітні та липні 2023 року. Контракт на їхнє будівництво було підписано у жовтні 2020 року, його загальна вартість становила $872 млн за три судна.
При цьому “Совкомфлот” не зміг розрахуватися за замовлення, ймовірно, через проблеми з проведенням платежів, що виникли після того, як компанія потрапила під санкції США, ЄС та Великобританії через війну в Україні.
У “Совкомфлоті” повідомили, що не коментують комерційні контракти, в НОВАТЕКу теж не відповіли на запит.
Співрозмовники газети кажуть, що російська верф “Зірка” може не здати замовлення вчасно з огляду на те, що в Росії LNG-танкери ніколи не будувалися.
“Зірка” збиралася будувати танкери у кооперації з південнокорейською верф’ю Samsung Heavy Industries (SHI), що може вплинути на перспективи реалізації проєкту. У березні ЄС запровадив проти російського суднобудування технологічні санкції, заборонивши постачання практично всієї номенклатури обладнання.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook