Як повідомляє EasyJet, під час наземних випробувань на полігоні у Великобританія компанії використали переобладнаний авіаційний двигун Rolls-Royce AE 2100-A та водень, який утворюється енергією вітру та припливів.
Наразі компанії планують другу серію випробувань і мають амбіції до переходу до льотних випробувань.
Світова авіація прагне до 2050 року скоротити викиди CO2 до нуля. Відповідна мета була задекларована торік Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (IATA), що об’єднує понад 290 авіакомпаній.
Серед інших технологій – електричні двигуни і стійке авіаційне паливо (SAF), створене на основі рослинної сировини, відходів сільського господарства, целюлози, водоростей, сировини для виробництва цукру та крохмалю.
Двигуни, які вже знаходяться в експлуатації, можуть використовувати суміш SAF і звичайного палива.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook