Хто головний замовник війни компроматів? - Волинь.Правда

Хто головний замовник війни компроматів?

Показати всі

Хто головний замовник війни компроматів?

Системне поширення негативної інформації – один із елементів гібридної війни, яку активізовує Росія проти України в умовах виборчої кампанії. Так вважає волинянин Петро Кралюк – проректор Острозької академії. Про це він пише для «Радіо Свобода».

«Чергова передвиборча президентська кампанія обіцяє бути війною компроматів, – наголошує професор Петро Кралюк. – Уже зараз політтехнологи «видали на гора» чимало матеріалів, які представляють тих чи інших кандидатів не в найкращому світлі».

Зазначаючи, що «немає святих людей – тим паче в політиці. І стосується це не лише України, а й інших країн», він резюмує: «Питання в іншому. Біда в тому, що в Україні ця війна компроматів перебирає міру. І не останньою причиною цього є те, що багато мас-медіа в Україні зорієнтовані на подачу негативною інформації».

Професор нагадує, що «хоча після подій зими 2013-2014 років ситуація дещо змінилася, однак росіяни й далі продовжують впливати на українські мас-медіа». А відтак риторує: «Ось і виникає запитання, а чи цілеспрямована політика орієнтації на негативну подачу інформації, яка притаманна цим мас-медіа, не є «підказкою» від росіян?».

Кралюк не сумнівається, що «росіяни втручатимуться (і втручаються!) в нинішні президентські вибори. При чому втручання це здійснюється значною мірою через мас-медіа. Звісно, росіяни намагаються через них безпосередньо чи опосередковано підтримати тих чи інших кандидатів. Але, схоже, цим їхні стратегії не обмежуються. Для них немале значення має й компрометація провідних кандидатів у президенти. Особливо це стосується нині чинного президента». На його думку, це робиться для того, «аби показати, що Україною править чи буде правити недостойна людина. А раз так, то чого вартує Україна як держава, чого вартує її народ, який не може обрати собі гідного керівника – на відміну від росіян, які вибрали собі «ефективного менеджера».

Тому, підкреслює професор, «пора зрозуміти, що подача негативної інформації, яка стала традиційною для багатьох українських мас-медіа, не така вже й безневинна справа. Це ще один момент (і далеко не останній!) в гібридній війні, що зараз ведеться між Росією й Україною»

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *