На офіційному сайті Державної прикордонної служби запустили тестовий варіант чат-бота, створеного для вирішення питання доступу громадян до актуальної інформації щодо правил перетину державного кордону в умовах карантинних обмежень. Про це інформує Укрінформ з посиланням на сайтвідомства.
Як зазначають, особливо гостра потреба у вичерпній і правдивій інформації постала із поширенням у світі коронавірусної інфекції та запровадженням більшістю держав світу жорстких карантинних обмежень. Епідемічна ситуація в країні постійно змінюється, тож уряд змушений повсякчас вносити зміни до правил перетинання кордонів, переліків карантинних обмежень, гармонізувати протиепідемічні заходи зі схожими у сусідніх країнах.
Тому новим кроком Державної прикордонної служби України у вирішенні питання доступу громадян до актуальної інформації щодо правил перетину державного кордону в умовах чергових карантинних обмежень став запуск на офіційному вебсайті ДПСУ кнопки чат-бота.
Як підтверджує практика перших днів його використання, швидкість отримання потрібної відповіді зростає у кілька разів, у порівнянні із класичним діалогом з оператором «Довіри». Одразу можна обрати потрібну категорію та за кілька простих кроків отримати вичерпну відповідь, наголосили у прикордонному відомстві.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook