Більше третини українців вірять у святого Миколая - Волинь.Правда

Більше третини українців вірять у святого Миколая

Показати всі

Більше третини українців вірять у святого Миколая

Найбільше прихильників цієї традиції на Заході (83%),дещо менше у Центрі (67%). На Півдні та Сході дарують подарунки на День Святого Миколая половина опитаних. Більшою мірою схильні підтримувати дану традицію жінки,молодь,більш заможні українці та ті,хто мають дітей до 18 років.
 
У святого Миколая вірять більше третини опитаних(37%). Водночас 53% заявили,що не вірять в нього,і ще 8% – не визначились із відповіддю,а 2% – взагалі не знають,хто це такий. Найбільше тих,хто вірить у нього – на Заході (45%),найменше – на Сході (27%). Чим молодші та чим більш забезпечені респонденти,тим більше вони вірять в святого Миколая. Також більше їх серед жінок,мешканців міст та тих,котрі мають дітей до 18 років.
 
У свою чергу,в Діда Мороза вірять 22%опитаних українців.70% –не вірять,7% не визначились,а 1% взагалі не знають,хто це такий.Найбільше тих,хто вірить у Діда Мороза серед жителів Центру та Сходу (27% та 25% відповідно). На Півдні таких 20%,а на Заході лише 15%. У Діда Мороза вірять такі ж категорії населення як і ті,хто вірить у Святого Миколая (молодші,забезпечені,мешканці міст та ті,що мають дітей до 18 років).
 
Новий Рік та Різдво є найулюбленішими новорічними святами для більшості українців (43% найбільше люблять Новий Рік,42% – Різдво). Ще 5% відзначили як найулюбленіше свято День святого Миколая,3% – Старий Новий рік. 5% не подобається жодне з перерахованих свят,не визначилися – 3%.
 
При цьому,на Сході,Півдні та в Центрі Новий рік люблять більше,ніж Різдво,на Заході – навпаки – більш улюбленим святом є Різдво.
 
Чим молодші та заможніші респонденти,тим більша їхня прихильність до Нового року. Це свято більш улюблене серед жителів міст,натомість Різдво більше люблять в селах. Чоловіки люблять Новий Рік дещо більше,ніж жінки.
 
Аудиторія: населення України від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком,статтю,регіонами і типом поселення. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%. Терміни проведення: 1-10 грудня2016 р.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook