Про це стало відомо під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку,бюджету та фінансів.
За словами директора комунального підприємства «Луцькводоканал» Івана Корчука,доходи підприємства впродовж 2016 року сягнули 83,6 мільйона гривень. Ця сума на 2 мільйона менша від планового завдання,але більша аніж була у 2015 році.
Доходи за надання послуг централізованого водопостачання та водовідведення,каже Корчук,складають 21,9 мільйона гривень тобто 99,7% від планового завдання. Натомість витрати підприємства,які накопичилися впродовж року,становлять 95,5 мільйона гривень.
«В умовах постійного підвищення цін на електроенергію та природний газ,паливно-мастильні матеріали,матеріали та запчастини,послуги сторонніх організацій,відповідно й зростає собівартість послуг. Це залежить,першою чергою,від того,що був збільшений збір за користування надрами,вартість газу та електричної енергії. Відповідно відшкодування послуг за минулий рік в середньому становив 91,4% по водопостачанню і 95,3% по водовідведенню і кожного місяця ми відбирали кошти,щоб покривати свої витрати»,- зазначив Іван Корчук.
Таким чином,за результатами роботи за 12 місяців збитки підприємства склали 11,7 мільйона гривень,в тому числі суто від надання послуг водопостачання та водовідведення – 8,2 мільйона.
Крім того,населення заборгувало КП «Луцькводоканалу» понад 6 мільйонів гривень і порівняно із попереднім роком ця сума зросла на 949 тисяч гривень. Втім якимось чином покарати споживачів,зокрема,відімкнути їх від водопостачання,каже Корчук,забороняє чинне законодавство. Так,за словами директора КП,впродовж 2016 року було виконано 156 виконавчих листів на суму 295 тисяч. За станом на 1 січня 2017 року у виконавчій службі знаходяться 1340 виконавчих листів на суму 4,2 мільйона гривень і це документи щодо тих споживачів,які накопичили борг за кілька років. Втім,якось ефективніше повпливати на боржників,додає Іван Корчук,забороняють усі закони.
«Кількість споживачів фактично не збільшується і ті споживачі,які мають борг – його нарощують. Це в основному соціально незахищені верстви населення і чим більше тариф піднімається,тим більший борг. На жаль призупинити надання послуг забороняють усі закони,які діють в Україні. Якщо судити за кількістю споживачів,то ця цифра фактично є стабільною,тому що хтось погасив борг,потім хтось новий з’явився. Ми постійно працюємо зі своїми боржниками і звіти постійно надаються у комісію по роботі з боржниками»,- наголосив Корчук.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook