Директор Інституту світової політики (InstituteofWorldPolicy) Альона Гетьманчук розповіла про результати опитування гостей Євробачення, які відвідали Україну під час музичного конкурсу. Повідомляє «Волинська правда».
Уродженка Луцька Альона Гетьманчук зазначає, що «результати нинішнього опитування, яке на замовлення Інституту світової політики та за підтримки USAID (у рамках програми «Долучайся») і Pact здійснило GFK, підтвердило наше давнє спостереження: зазвичай сприйняття України стає кращим після відвідин нашої країни, аніж було до того. Попри жалюгідний стан доріг, недосконалу сферу послуг і купу інших речей, яких соромляться навіть самі українці. Лише один, але дуже красномовний, як на мене, факт: до відвідин України найбільше гості Євробачення (24%) асоціювали Україну зі словом «війна». Майже половина опитаних (43%) навіть чесно зізнались, що боялись можливих терактів у Києві. Достатньо було кілька днів, проведених у Києві, щоб ця асоціація з Україною зникла взагалі з їхнього асоціативного ряду. Натомість головною асоціацією з Україною стала «гостинність, чудові позитивні люди» (32% опитаних наприкінці подорожі відповіли саме так)».
Загалом, на її думку, «показових нюансів в опитуванні ще чимало» (з ними можна буде ознайомитися на нашому сайті ІСП). Але ключовий момент опитування, наголошує Гетьманчук, «полягає в наступному: 92% гостей Євробачення висловили бажання знову повернутись до України. Це і є головна оцінка того, як прийняла Україна Євробачення».
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook