Про це розповів заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков, передає Промисловий Портал з посиланням на Ukrainian Shipping Magazine.
За його словами, наразі для будівництва нових терміналів існує спрощений закон, ухвалений торік, а місцеві органи готові пропонувати земельні ділянки під будівництво — тож, процедура дуже проста.
Повідомляється, що наразі багато учасників ринку створюють на Дунаї логістичну інфраструктуру через недостатні потужності для зберігання та експорту зерна. Зокрема, «Нібулон» будує новий термінал в Ізмаїлі; агрохолдинг «Кернел» придбав в порту Рені річковий термінал «Дунай Пром Агро». Розвивають інфраструктуру на Дунаї також УДП (Українське Дунайське Пароплавство), «Аскет-Шиппінг», Danube Logistics Group тощо.
Також раніше міністр інфраструктури Олександр Кубраков розповів про перші результати запуску додаткових портових потужностей на Дунаї, зокрема:
У травні порти Дунайського регіону обробили понад 3 млн тонн вантажів, і це для них — абсолютний рекорд. Цьогоріч Україна планує обробити щонайменше 20 млн тонн вантажів через Дунай.
Попри те, що сьогодні порти Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ залучили майже всі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку існує. Зокрема, йдеться про модернізацію та оновлення інфраструктури портів, залучення інвестицій для будівництва нових терміналів і днопоглиблення. Потреба в інвестиціях для українських портів на Дунаї складає не менше $120 млн.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook