Про це повідомляє Bild.
За інформацією газети, український літак мав прилетіти до міжнародного аеропорту “Лейпциг/Галле”, який був для нього “другою домівкою”. Там він приземлявся 32 рази, що частіше, ніж будь-де в Німеччині.
У Bild зазначають, що евакуацію літака було сплановано заздалегідь. Як розповів капітан екіпажу Дмитро Антонов, вже 23 лютого ввечері, напередодні початку повномасштабної війни, він знаходився усередині повністю заправленого літака і був готовий відлітати. Але цього не дозволили зробити “за вказівкою вищого керівництва”.
“Переміщення АН-225 та меншого АН-124 літаків було заплановано на 25 лютого. Рішення про це було прийнято 21 лютого. Розмови про це велися за кілька тижнів до цього”, – заявив представник аеропорту “Лейпциг/Галле” Уве Шухарт.
При цьому німецькі журналісти стверджують, що стоянки для українських літаків у Німеччині було підготовлено ще 26 січня.
За даними Bild, супутникові знімки аеродрому в Гостомелі вказують на те, що найважливіші літаки навмисно залишили під ударом, оскільки решта повітряних суден залишилася недоторканою.
Варто зауважити, що росіяни знищили “Мрію” вже 24 лютого за допомогою авіанальотів.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook