20 перевізників підписали меморандум з Волинською ОДА, у якому обіцяють дотримуватися норм допустимих перевезень важковагового автотранспорту на дорогах краю в літній період. Повідомляє «Волинська правда» з посиланням на відділ інформаційної політики облдержадміністрації.
20 квітня – кінцевий термін затвердження переліку волинських доріг місцевого значення, які ремонтуватимуться у 2017 році. Тож, облдержадміністрація у найкоротші терміни повинна погодити такий перелік, попередньо врахувавши сесійне рішення обласної ради, з Укравтодором та Міністерством інфраструктури України. Далі ж, документи будуть направлені до Комітету Верховної Ради з питань бюджету.
Про це стало відомо під час наради, що відбулася вчора, 19 квітня, в голови облдержадміністрації Володимира Гунчика із представниками Служби автомобільних доріг на Волині, управління Укртрансбезпеки в області, департаменту інфраструктури та туризму облдержадміністрації.
Проте, перед початком робіт на нових об’єктах – дорожні структури завершують уже розпочате.
Так, за сприятливих погодних умов, тривають роботи з укладання верхнього шару асфальтного покриття, встановлення освітлення та впорядкування з’їздів. За словами заступника начальника з будівництва Служби автомобільних доріг в області Ншана Антоняна, до кінця травня цього року усі роботи стосовно дороги Луцьк-Радехів-Львів повинні бути завершені.
«Станом на сьогодні ми поклали близько 10 тис. тонн асфальтобетонного покриття, облаштували 28 з’їздів, проклали 6 км тротуарів та 3200 км бар’єрного огородження», – зауважив Ншан Аршалуйсович.
Через початок сезонних робіт та підвищення температурних показників, потребує вирішення питання важковагових перевезень. З метою врегулювання ситуації перевізники та облдержадміністрація укладають двосторонній меморандум, де чітко прописані умови співпраці та затверджені норми допустимих перевезень. Станом на 19 квітня цього року, такий документ підписало уже 20 підприємців.
«Нині, 20 меморандумів уже підписано, 7 перебувають в роботі. Маємо розуміння перевізників та бажання працювати у правовому полі», – зауважив начальник управління Укртрансбезпеки в області Володимир Степанов.
Однак, розуміючи конкретну зону відповідальності за порушення прописаних умов, не всі підприємці погодилися поставити свій підпис. Аби в подальшому уникнути руйнування щойно відремонтованих автошляхів, Володимир Гунчик закликає перевізників до конструктиву і запевняє – нівечити волинські дороги задля отримання прибутків нікому не дозволить.
Як вантажовідправники, так і водії повинні пам’ятати, що нині дорожня галузь України та Волині зокрема, перебуває на етапі становлення і успішність цього процесу залежить від усіх сторін, а не лише від грошових вливань.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook