Російська громадська організація замовляла в блогерів у TikTok пости із критикою опозиціонера Олексія Навального та мітингів, які пройшли на території Росії 23 січня. Про це повідомив керівник компанії “Авторські медіа” Борис Канторович у Twitter, пише Meduza, передає Gazeta.ua.
За словами Канторовича, він побачив оголошення на біржі тіктокерів. Чоловік зв’язався з автором оголошення та отримав технічні завдання.
За 1 тис. рублів блогер мав зняти відео на одну із запропонованих тем:
1,У цілому все це набридло, втомилися від шуму з Навальним;
2. Учасники мітингу провокували поліцію, це була явно не мирна хода;
3. На акцію протесту прийшло мало людей;
4. Набридла політика за цей час і мітинги;
5. ЗМІ роздули з мухи слона, на мітинги прийшло не так багато людей;
6. Викриття фейків про смерті на мітингах.
“Такі ролики пропонували зняти блогерам з аудиторією від 10 тис. підписників. Тіктокери мали посилатись на “громадську організацію в справах молоді, яка застерігає дітей від участі в неузгоджених акціях протесту”.
В общем, увидел объявление в бирже тиктокеров и написал человечку к ТГ (контакт https://t.co/VEM7bwzYOB )
Получил ТЗ, жаль, сегодня в течение 30 минут я уже не успею ничего выпустить. 🙁
Ссылка на гугл-док, пока живая https://t.co/3DoY9esSG4 pic.twitter.com/jZIo9dZX3n“, — Boris Kantorovich (@kantorrovich) January 24, 2021.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook