Про це, спираючись на власний досвід, він написав у Facebook. Як відомо, раніше хворий на коронавірус глава МОЗ обіцяв детально розповідати про свій “шлях звичайного пацієнта”.
“Вчора, за кілька годин після того, як я залишив заявку у лікарні, зі мною зв’язалася сімейний лікар. З’ясувавши детальну інформацію щодо стану здоров’я, запитала, коли я робив тест, перевірила персональні дані й щодо моїх близьких – адже відомості про них, як контактних осіб, мають бути передані епідеміологам. Далі лікар призначила відповідне лікування та дату наступного зв’язку. Цей етап пройшов швидко та зрозуміло”, – описав ситуацію міністр і подякував своєму лікарю за професійну допомогу.
За його словами, алгоритм для пацієнта з коронавірусом чи підозрою на цю хворобу, якщо він досі не підписав декларацію із сімейним лікарем, такий:
- подзвонити за номером контакт-центру МОЗ (0-800-60-20-19) та отримати номер телефону амбулаторії, яка закріплена за вашим районом (перелік цих номерів також можна знайти на офіційному сайті НСЗУ в розділі “Для громадян”);
- зв’язатися з амбулаторією, надати свої персональні дані. Тоді реєстратура зафіксує інформацію та надасть контакти сімейного лікаря;
- далі він телефоном консультує, призначає лікування та слідкує за станом пацієнта протягом всього перебігу хвороби;
- якщо це підозра, а тесту немає – сімейний лікар відправляє за адресою пацієнта мобільну бригаду для проведення дослідження на COVID-19.
Степанов підкреслив, що підписати декларацію із сімейним лікарем такий пацієнт зможе вже після одужання. Нині, додав він, у МОЗ триває робота над тим, щоб надати можливість людям підписувати таку декларацію онлайн.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook