У Луцьку запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду. Відтак листівки, які з’являлися у транспортних засобах, є проявом негативної реакції на повідомлення організатора перевезень про запровадження е-квитків. Таку відповідь дала Луцькрада на петицію Вадима Сливи із проханням вгамувати перевізників і припинити багаторічний шантаж, – пише Конкурент.
Що стосується залучення перевізників з інших міст, то визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється винятково на конкурсних засадах. До обов’язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать:
Також у Луцькраді пояснили, що в Луцьку затверджена мережа автобусних маршрутів передбачає наявність на автобусних маршрутах №17 та №17-а автобусів з пасажиромісткістю 80 та екологічні вимоги Євро-5, але, на жаль, ніхто з перевізників не залучає таких автобусів.
Проте, завдяки спільному проєкту Луцької міської ради з Європейським інвестиційним банком “Оновлення інфраструктури електротранспорту міста Луцька”, передбачена закупівля 30 нових низькопідлогових тролейбусів. Тендер відбувається за процедурами Європейського інвестиційного банку. Наразі розпочато процес оцінки тендерних пропозицій конкурсантів на відповідність тендерній документації: технічним специфікаціям рухомого складу, вимогам до фінансового стану постачальника тощо.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook