Проект «Географічні зазначення в Україні», який фінансується Європейським Союзом, представив результати громадського онлайн-голосування за нову назву, яка прийде на зміну нинішньому «коньяку України». Про це зазначена структура інформує у соціальних мережах.
Зокрема в повідомленні йдеться: «Вам цікаві результати голосування за нову назву коньяку України? Ми обіцяли поділитися ними, що й робимо:
Український бренді / Бренді України (25,6%)
Бурштин / Бурштинок / Бурштиняк (9,4%)
Гайстер (8,5%)
К’янок (7,9%)
Дубовик / Дубняр (7,2%)
Брунат (5,3%)
Каннук (4,5%)
Укрньяк / Украньяк (4,3%)
Сонцедар / Сандар / Виндар (3,3%)
Бревіс (3%)
Усі інші варіанти набрали менше трьох відсотків голосів».
Представники проекту зізнаються, що для них самих стала несподіванкою така велика частка прихильників назви «Український бренді» (як варіант – «Бренді України»).
Нагадаємо, наприкінці січня Міністерство аграрної політики та продовольства України планує нараду з виробниками коньяку України для обговорення нової назви цього продукту.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook