Українці все частіше почали отримувати псевдоповідомлення про блокування банківських карт. Про це повідомила прес-служба ПриватБанку
У прес-службі “ПриватБанку” повідомили, що банк не розсилає своїм клієнтам SMS з мобільних номерів ПриватБанк та не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів.
Як повідомили в службі безпеки банку, “ПриватБанк” не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток. За даними СБ банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.
“За фактом шахрайських розсилань банк разом із операторами зв’язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції.За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя”, – повідомили у прес-службі.
Також служба безпеки “ПриватБанку” в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook