Директорка соціологічної агенції «ФАМА» Мар’яна Малаківська під час презентації маркетингового дослідження туристичної привабливості Луцька розповіла, що туристам не подобається у «столиці» Волині. Презентація проекту відбулась у четвер, 15 березня у конференц-залі Луцького ЦНАПу.
«Туристи скаржаться на відсутність селфі-зони, де б можна було сфотографуватися напам’ять. Також люди, що приїжджають до Луцька часто говорять про те, що у місті мало ресторанів і готелів, «МакДональдс» , – зазначила директорка соцагенції.
З-поміж інших недоліків міста, за словами Мар’яни Малаківської, під час соцопитування туристи називали час роботи закладів.
«Наприклад, хтось приїжджає до Луцька вранці, а кави попити немає де, бо кав’ярні ще не працюють. Також луцьким туристам не вистачає авторської кухні у Луцьку, піцерій є багато, але «фішки» немає», – пояснила Малаківська.
За словами директорки агенції «ФАМА», головний туристичний конкурент Луцька – Львів. Сильною стороною міста на берегах Стиру жінка назвала базовий рівень, тобто древню історію Луцька.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook