Футболіст Девід Бекхем виклав в Instagram новий рекламний ролик власного бренду House 99, у відео звучить музика із пісні “Шо з-під дуба” українського етно-гурту ДахаБраха, – пише “Українська правда”.
“Той випадок, коли ДБ i DB зустрiчаються разом! Музика “ДахаБраха” гострим лезом стильно голить десяток чоловiкiв на чолi з Девiдом Бекхемом. Композицiя “Шо з-пiд дуба” у рекламi House 99 By David Beckham!” – поділилися музиканти у Facebook.
Менеджерка ДахаБраха Ірина Горбань розповіла, що автори реклами планували задіяти саме цей трек, йдеться на Karabas Live.
“Вибір дуже конкретний і чіткий — вони одразу прислали чорновий монтаж з цією музикою. На скільки я розумію, у виробників ролика були і інші варіанти, проте замовник обрав і наполягав саме на нашій пісні“, – розповіла Горбань.
Девід Бекхем вирішив запустити власну лінію засобів догляду за шкірою та волоссям для чоловіків House 99.
Цифра “99” у назві пов’язана із роком весілля Девіда та Вікторії Бекхем.
У жовтні 2017 року ДахаБраха потішила шанувальників кліпом на пісню “Монах”. відео стало першим клiпом гурту за 5 рокiв.
Трек “Монах” увійшов до 5 студійного альбому ДахаБраха “Шлях“. Його презентували 7 грудня 2016 року.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook