Лучани найбільше скаржаться на роботу «жеківців» - Волинь.Правда

Лучани найбільше скаржаться на роботу «жеківців»

Показати всі

Лучани найбільше скаржаться на роботу «жеківців»

Заступник директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Василь Сарай сьогодні,12 жовтня,на оперативній нараді у Луцькій міській раді розповів,з якими проблемами телефонують лучани на групу оперативного реагування «15-80». Так,з 26 вересня по 6 жовтня на адресу міськради надійшло 873 телефонних звернень,214 з яких – інформаційно–консультативного характеру,а решта – на незадовільну роботу комунальних служб.
 
Найбільше звернень мешканців Луцька стосувались роботи житлово-комунальної сфери,особливо незадоволені мешканці тих будинків ,які обслуговують ЖКП №2 і 3. Лучани просять доробити ремонти прибудинкових територій ,відремонтувати дороги,зробити зовнішнє освітлення вулиць та вирішити проблеми безпритульних собак. Також надходили повідомлення про прориви на водопровідних мережах. Зупинки ліфтів,роботи маршрутних автобусів і т.д.
 
Продовжує турбувати лучан їдкий запах горілого,який розповсюджується у вечірні та нічні години,також неприємний запах від каналізаційних стоків.
 
98 звернень стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах,які були викликані плановим відключенням чи аварійними ситуаціями.
 
Усі звернення громадян Луцька передані для виконання у відповідні структури міста для усунення усіх недоліків.
 
Позитивним,на думку представників міськради є те,що мешканці міста окрім скарг на роботу тих чи інших підприємств,самі активно долучаються до життєдіяльності міста шляхом ініціювання петицій. Відтак за звітний період на сайті електронних петицій Луцька зареєстровано 17 ініціатив. На 14 – триває збір підписів.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook