Каліграф, шрифтовий дизайнер Кирило Ткачов, який живе у Луцьку і є засновником антикафе «Innerspace», долучився до розробки нового логотипу Міністерства освіти та науки, – про це йдеться на сайті міністерства.
“Так, друзі, от тепер можна. Офіційно затверджено стиль міністерства освіти та науки України”, – написав дизайнер на своїй сторінці у Facebook.
Він зазначив, що його робота – шрифт і логотип.
“За все інше хвалити (чи сварити) потрібно хлопців із школи Projector, а саме Олександра Трегуба і Дмитр а Буланова”, – пожартував чоловік.
У вересні 2017 року Верховна Рада ухвалила розроблений Міністерством освіти і науки Закон «Про освіту», який започатковує системну реформу.
“Щоб донести ідеї реформи, міністерство більше не може (і не хоче) спілкуватись формально і зверхньо, як колись”, – йдеться на сайті міністерства.
У МОН розробили Комунікаційну стратегію — щоб перейти до спілкування, орієнтованого на людину. Новa системa комунікацій потребує нових символів і нового дизайну — сучасного, відкритого та цілісного.
“До сьогодні МОН не мало єдиного стилю. Не були зафіксовані ані кольорова гама, ані шрифти, ані правила розміщення. Не існувало єдиного офіційного логотипу міністерства і одночасно використовувались декілька неофіційних. Це ускладнює комунікацію і робить образ міністерства менш привабливим”, – повідомляють у міністерстві.
Значення нового логотипу
О — КОЛО ЗНАНЬ
Коли людина народжується, світ для неї є простором невідомого. Розвиваючись, вона все більше дізнається про світ, що її оточує, і створює власне коло знань та навичок. Із збільшенням кола знань, збільшується і периметр незнання, де відоме стикається з невідомим. На периметрі свого власного кола людина розуміє, як багато вона ще не знає. Отже, чим більше ми знаємо, тим більше ми не знаємо.
Н — НЕВИЧЕРПНІСТЬ ПІЗНАННЯ
Науковий процес є пошуком нових істин. Істина завжди народжується в дискусії та експерименті. Науковці — це люди, які бачать більше за інших, cаме вони пояснюють загадки світу. Істину нечасто видно з першого погляду. У просторі між прямокутниками мозок домальовує літеру «Н» від «Наука». Цей ефект, що у психології називається «матеріалізація», був відкритий психологами школи Гештальт і активно використовується у дизайні.
“Фірмовий шрифт та шрифтову частину логотипу розробив український дизайнер Кирило Ткачов. Літери мають яскравий власний характер — завдяки відкритій формі, вони і дружні, і стримані водночас, що пасує новому образу МОН”, – пишуть на сайті міністерства про луцького дизайнера.
Новий стиль МОН допоможе зробити всі види комунікації міністерства сучасними та відкритими. Ми відмовляємося від золотих тиснень, штучної псевдорозкоші на користь простих чітких ліній і лаконічних зображень.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook