Переможців фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival нагородили у київському кінотеатрі Планета Кіно. Серед озвучених учасниками тем — електронне чіпування домашніх тварин, самотнє життя літніх людей в геріатричних пансіонатах, права велосипедистів на дорогах, патронатні родини, етичне ставлення до тварин тощо.
Третє місце конкурсу отримав ролик з Вірменії.
«Після Геноциду 1915 року вірменам довелося нелегко. Тоді знадобилася допомога усього світу для того, щоб пережити цей удар історії. Тому ми кажемо «спасибі» народам, які прийняли нас і підтримали у важкий момент», — розповідають автори ролика Андранік Берберян та Андрій Лідаговський.
Друге місце посіла соціальна реклама про важливість чіпування домашніх тварин:
«Ця реклама створена для промотування у Львові системи чіпування тварин. Це розповідь про особливість системи, коли за допомогою мікрочіпа, що його безболісно вводять під шкірку тварини, можна ідентифікувати її власника. Львів стане першим містом в Україні, де за підтримки місцевих комунальних служб (ЛКП «Лев») чіпування домашніх собак системно проводитиметься як соціальний проект: перші п’ять тисяч тварин будуть прочіповані безкоштовно», — кажуть автори Young&Hungry production.
Переможцем фестивалю стала робота також про електронний реєстр тварин Animal ID, який допоможе песику завжди знайти дорогу додому:
«Щодня в Україні губляться сотні, а можливо навіть і тисячі тварин! На жаль, більшість із них не повертаються додому, бо просто забули чи не можуть сказати адресу проживання. Наш соціальний ролик показує, що рішення є і воно надзвичайно просте — зареєструвавши свого чотирилапого друга один раз, ви турбуєтесь про нього назавжди», — пояснюють режисери Аліна Маточкіна та Микита Булгаков.
Прийом робіт на наступний фестиваль вже почався, організатори, учасники і партнери очікують ще більше актуальних тем:
«Хотілося б бачити більше робіт на тему корупції, сирітства та якості освіти в Україні. Зрештою, тем багато, головне — не мовчати. Як казав Едмунд Берк: «Для тріумфу зла, — достатньо бездіяльності добрих людей», — каже Антон Якуш з Drimsim UA.
У журі конкурсу: Олександр Смірнов (Tabasco), Ярослав Сердюк (Banda Agenсy), Максим Назаров (Publisis Ukraine), Влад Галяпа (Provid), Гліб Петров (Madcats Agency), Олексій Морозов (Havas Digital Kyiv) та команда Molodiya Festival.
Переможці отримали грошові винагороди та ротацію на усіх великих екранах мережі кінотеатрів Планета Кіно у 5 містах України.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook