«Найближча перспектива – поїзд до Хелма (українською – Холма,- «ВП»),де є колія українського стандарту шириною 1520 мм. Також розглядаються й інші напрямки в Європу,зокрема,в країни Балтії – це вже в середньостроковій перспективі»,- розповів І. Романків.
За його словами,основне обмеження для розширення маршрутної мережі в східну Європу – інфраструктура. Адже в Польщі та сусідніх країнах не так багато станцій,до яких підходить широка колія,поширена на пострадянському просторі.
Топ-менеджер «УЗ» також не заперечує можливості розширення залізничного сполучення з Перемишлем за рахунок приміських поїздів. Також Романків стверджує,що вдалося оптимізувати процес покупки квитків на швидкісний поїзд Перемишль-Львів- Київ в касах Польщі.
«Проблема з квитками з Польщі була ситуативною,вона виникла разово. На сьогодні,як мене запевнили польські колеги і представники «Укрзалізниці»,вона вже знята»,- говорить Романків.
«ВП» нагадує,що Холм – за 25 кілометрах від кордону з Україною. У 60 кілометрах від кордону знаходиться велика залізнична станція Ковель (Волинська область).
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook