Старалися вони робити це за технологіями. Хіба що ями та вибоїни закладали не дорогим асфальтом, а більш доступним матеріалом — бетоном.

Голова Клітицької сільської ради Степан Склезь пригнав свого трактора із причіпною грейдерувальною лопатою та особисто ним керував. Він пояснив, що ця дорожня артерія значиться на балансі служби автомобільних доріг. Не ремонтували її вже давно, певно з того часу, як збудували. Щодня цією дорогою курсують великогабаритні вантажівки, які возять пісок, ліс та палети. Вони вже в окремих місцях так знищили цю дорогу, що не проїхати нею, як добре задощить.

Через те, що вона проходить і за межами населеного пункту, сільрада напряму не має повноважень її профінансувати.

Щоправда, селяни знайшли вихід: вони зібрали по 200 гривень, закупили пальне та будівельні матеріали. Долучився до гарної справи у ролі спонсора і Камінь-Каширський держлісгосп на чолі з директором В’ячеславом Кузьмичем, адже поряд контора одного із його лісництв.

Зо два десятки місцевих чоловіків завзято працювали, навіть в неділю. Адже в селі що не день – то гаряча пора. Всі трудилися безкоштовно, долучилася і сільська молодь. І таким чином вони залатали ями цементом із щебенем на дорозі завдовжки близько двох кілометрів. Підрахували, що на кожні сто метрів ремонту дорожнього покриття витратили не більше кількох тисяч гривень. Якби такі роботи проводила дорожня служба, то це обійшлося б в десятки разів дорожче.
Ремонтні роботи селяни завершили аж біля рекреаційного пункту Дубицьк. Далі, як вони пояснили, територія міської ради.

“Сподіваємося, що влада Каменя-Каширського теж зможе мобілізувати своїх жителів, покаже приклад, як треба господарювати, та відремонтує свою частину дороги. Ми не хочемо нікому нічого доводити, просто хочемо, щоб все було справедливо і чесно. Щоб і ми, і жителі міста їздили нормальними шляхами”, — пояснює один із ініціаторів ремонту цієї дороги Микола Кузьмич.

Село Клітицьк розташоване за десять кілометрів від Каменя-Каширського, свого часу тут завжди була гарна дорога. І перш за все, завдяки тому, що діяли на цій окраїні міста льонозавод, нафтова база, склади колишньої сільгоспхімії.

На жаль, зараз тут переробляють лише деревину та вивозять звідси крадькома з нелегальних копанок пісок. Саме великогабаритний транспорт й найбільше робить шкоди. Адже у найжалюгіднішому стані дорога якраз поблизу приміщення колишнього льонопереробного підприємства, де зараз діють кілька приватних пилорам та цех з виробництва пилетів для твердопаливних котлів.