Важливою складовою європейської інтеграції є реформа освіти. З огляду на це, європейські освітні системи давно є об’єктом підвищеного інтересу для українських освітян. До того ж, через війну десятки тисяч вимушено переміщених українських дітей навчаються за кордоном і це, безумовно, спонукає українських вчителів ставити перед собою нові запитання і виклики, – констатують на сайті Боратинської громади.
У рамках реалізації проєкту «Менторська підтримка для сільських вчителів» вчителі Боратинської громади зустрічалися із Лідією Котко – викладачкою приватної берлінської школи KÖNIGIN LUISE STIFTUHG, членкинею Асоціації українських вчителів Welkomenklass Berlin.
Захід відбувся у рамках проєкту «Менторська підтримка для сільських вчителів», який впроваджується за підтримки Європейського Союзу в рамках Стипендіальної програми для лідерів громадянського суспільства країн Східного партнерства («Eastern Partnership Civil Society Fellowship»).
До слова, Лідія Іванівна – наша співвітчизниця: пропрацювала 38 років освітянкою у Луцькому районі, з них 25 – на посаді директора Ратнівського ліцею. Тому змогла фахово порівняти системи освіти в Україні та Німеччині. Особливо цінним виявився досвід роботи у німецьких школах з українськими дітьми, які навчаються у різновікових класах.
Вчителі Боратинської громади високо оцінили важливість такого досвіду колеги-волинянки. На основі набутих знань вони готові і надалі підвищувати свій професіоналізм та робити свій внесок у вдосконалення української освітньої системи.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook