Укрпошта запустила чат-бота в одному з найпопулярніших месенджерів Telegram.
Можливості чат-бота включають у себе пошук та відстеження відправлення за номером, повідомлення про зміну статусу посилки, пошук відділення та його геолокації за індексом та ознайомлення клієнтів з базовими тарифами компанії.
У майбутньому функціонал чат-бота буде розширюватися для того, щоби якісно відповідати на запити користувачів. Зокрема, будуть поповнюватися мовні модулі та доданий тарифний калькулятора, для того, щоб бот міг розрахувати вартість клієнтського відправлення.
«Рішення про запуск чат-бота продиктоване часом і, врешті, ми зобов’язані бути там, де є наші клієнт, – зазначає виконуючий обов’язки генерального директора Укрпошти Ігор Смілянський. – Незважаючи на те, що бот уже пройшов тривале тестування, команда розробників запрошує давати зворотній зв’язок після використання бета-версії чат-бота на офіційну сторінку Укрпошти Укрпошти у Facebook».
Найближчим часом чат-боти будуть запущені на інших платформах – Messenger від Facebook та Viber.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook