Фільм «DZIDZIO Контрабас» окупив у прокаті витрати на виробництво і рекламу, – про це повідомляє “Детектор Медіа”.
За весь період прокату фільму «DZIDZIO Контрабас» його побачили більше 280 тисяч глядачів.
«Сьогодні ми з упевненістю можемо сказати, що ми покрили витрати на виробництво, рекламу і вийшли в плюс. Також тішить те, що попри зменшення кількості екранів, заповнюваність залів стала більшою, а це говорить про те, що ми зуміли протягом місяця втримати цікавість аудиторії до фільму», – зазначив Сергій Лавренюк, генеральний продюсер фільму.
Як повідомляв «Детектор Медіа», «DZIDZIO Контрабас» вироблений Solar Media Entertainment, телеканалом «Сонце» і DZIDZIO Film та має двох генеральних продюсерів – Сергія Лавренюка і Михайла Хому, відомого як Dzidzio. Для Сергія Лавренюка це вже третя повнометражна картина за півтора роки, дві попередні – #SelfieParty режисера Любомира Левицького та «Лагідна» Сергія Лозниці.
«До мене дзвонять люди і розказують, що у деяких кінотеатрах неможливо купити квитки і їх досі продають через Інтернет. Кінотеатри відкривають додаткові зали, бо люди хочуть йти на фільм. Уявіть собі, фільм зібрав три «Олімпійських» стадіони і три «Арени Львів» за місяць часу. А це означає максимальний успіх!», – сказав Михайло Хома (співак Дзідзьо), виконавець головної ролі, генеральний продюсер фільму.
Нагадаємо, український фільм «DZIDZIO Контрабас», який вийшов у широкий вітчизняний прокат 31 серпня, за два перші вікенди показу зібрав понад 15 млн.гривень.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook